desperately

május 3, 2015 § Hozzászólás

sleep
lehet, ez már a vég kezdete :) kismacskás kép itt… tulajdonképpen tegnap este azt akartam írni, hogy kétségbeesetten vágyom alvásra, sötétben, hosszan, a kötelező korai felkelés nyomása sem lenne a fejem alatt, hát csak úgy ennyi kívánságom lett volna. Már a poszt befejezése előtt sikeresen elkapott az álommanó, szerencsére most nem a klaviatúrába sóhajtott arccal ébredtem, hanem ágyban és párnák közt :) úgy, hogy a hasamra sütött a nap. Jó, nagy kaland, mert keleti ablakból mit is várhatnék mást, naplementét majd máskor.
Még három nap és ismét szabad ember leszek egy átmeneti kis időre. Hosszabb szabadság.
Az elmúlt pár hónapban rengeteg meglepő dolog történt, amelyekről korábban azt se tudtam, hogy léteznek, működnek, avagy hatással vannak.
Gyorsan egy lista, mielőtt kimarad – az elfelejtés réme is itt van, habár sosem volt baj a memóriámmal, de mintha mostanában máshogy működne, mint rég… már van kiscetlis listázgató app a telefonomon is, szép sárgák-pirosak-narancsosak a bejegyzések.

– Szemüveg-csere – az őszi változás nem állt meg, ismét erősnek érzem a kapott lencséket. Akkor fél dioptriát mondott az optikus, most megint számítok hasonló eredményre. Vaksimadár vagyok, fél dioptria is számít, hát még az, ha a könnyített üveg megérkezik! Másfél év Nuskin LifePak és Omega3 bogyók segítségével. Talán gyorsabb lenne a hatás rendszeres életmód mellett, de olyan nekem nem volt, egyelőre még nincs, viszont dolgozom rajta.
– Hátfájás – szörnyű, lassan két éve kínoz, előjön, elmegy, aztán megint, néha már mozdulni se hagy. Egy pont a hátam közepén, a masszázs néha segített. Ennek örömére elővettem ismét a talpmasszázs tudományomat, felfrissítve, kibővítve csatasorba is állítottam.
– A testi nyavalyák listájából már csak a soha-nem-múló köhögés maradt, az orrfújás és a szörcsögés. A munkahelyi klíma kissé drasztikus, ha nem éppen a szél fúj, akkor farkasordító hideg van, ha meg már jó az idő odakint, a konyhai forróság ellen be kell kapcsolni a klímagépet, amely 19 fokos hideg szelet fúj a hátunkra. Hát egy évig bírtam, soha tovább, felmondtam.
– A masszázsolásos ismeretek lassan elárasztanak, itthon a házban már a tantra-masszázs lelökte a reggeli politizálást a kávésbögre mellől, leginkább a különféle praktikák jóféle hatásáról cseverészünk. Ha így megy tovább, hamarosan feladom ellenállásom és elkezdem tanulni ezt is.
– Aromaterápiás olajok – próbálgatás és vastag könyvek olvasása segítségével csináltam egy jó kis keveréket, amely nagyon hatásos volt a téli depresszió ellen, jelentem, idén minden gond nélkül megúsztam, semmi öngyilok-hajlam és befordulás. A következő kísérletem a visszeres láb nyűgjeinek enyhítése lesz.
– Erős haladás a meditálás gyakorlásában. Sokáig az első lépes volt a legnehezebb, az ellazult állapot elérése, most már nagyon megy. A különféle dolgok vizualizálása lesz a következő szint. A húsz éve tanult Agykontroll most elő fog jönni, remélem.
– Részt vettem Hellinger-féle családállításon, ahol megtudtam olyan dolgokat, amelyeket már rég sejtettem, csak nem tudtam. Illetve még azt is, hogy van egy (vagy kettő?) készségem, amelyről nem tudtam, hogy nagyon jól megy nekem és. A nemhasználás nem ment fel a tehetség törvénye alól.
– Access Consciousness energia-mozgató technika – hát ezt nem nagyon tudom magyarul definiálni, csak annyi, hogy két hónapja ismerkedtem meg vele, azóta aktívan használom és nagyon örülök, hogy elmúlasztotta a ködöt az agyamból, valamint számos nagyon jó mellékhatása van, mint például minimális stressz-érzés kemény szituációkban, ahol korábban rutinszerűen beállt a gyomorgörcs.
– Theta Healing – ez a legfrisebb az alternatív gyógyítás témaköréből, amelyet pár hete dobott elém a sors. Az alapszintű tankönyvet olvasom, olyan érzéssel, mintha egy rakétát dobtak volna a fejembe :))
– Majd elfelejtettem, közben szereztem egy Level 2 szintű képesítést Nutrition and Health témában, egy halom hasznos dolgot tanultam itt angolul az egészséges táplálkozásról és a különféle diétákról.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading desperately at szalonnacukor.

Meta

