A szilveszter idén

január 2, 2014 § Hozzászólás

A szilveszter idén (ja igen, tavaly) úgy telt el, ahogy még soha, de pont úgy, ahogy kívántam. Alvással. Szerencsémre az év utolsó napja egy igen hétköznapi keddre esett, sötét volt és esett, londoni téli életérzés a süvítő szél kivételével. Arra gondoltam, hogy nem gondolok semmire, senkire (oké, két kivétel volt) és szétalszom az agyam végre. Hogy nyugisan és kisimultan kezdődjön az év.

Ami úgy is kezdődött. A facebook-ra partnerral posztolásból is kimaradtam, sőt kiirtottam minden időrabló linket onnan, újévi fogadalom (?)(nem)… azt hiszem, ebben az évben elhagyjuk egymás a nagy kék f-fel. Ja de ez mellékes, mikor rájöttem, hogy már megint bunkó voltam és nem kívántam senkinek se bort, se búzát, se kellemes akármit 2014-re…hát egy kicsit majd pótolnom kell, buckalakókat nem szeretnek az emberek…

Találtam egy jó képet, kölcsönloptam azonnal, ide fel…

Image mert legalább őszinte :)))

Az új esztendő valahol a félálomban kapott el, felébredtem úgy hirtelen a nagy petárdázásra és a szomszéd lengyelek kerti üvöltözésére, aztán nem küldtem senkinek semmi üzenetet, hanem visszahúztam a karácsonyi takarómat és belemelegedtem a párnák közé újfent. Szerintem nem álmodtam semmit, csak pont felébredtem öt perccel az ébresztőóra előtt.

Hát így esett, hogy mind a karácsonyi, mind az újévi kívánságaim teljesültek. Volt még egy, amit a szokásos időben (telihold, piros gyertya, haha, univerzum) kértem, na erre fel erős aktivitásba kezdtek az exek és a newbiek, ahh, na erre még aludnom kell egyet, ja nem lehet, menni kell a melóba.

Image

Aztán az új év úgy indult, hogy nagyon nem akart jönni semmilyen közlekedési eszköz, vonat se, busz se mutatkozott, csípős szélben esett, még jó, hogy két kabát volt rajtam. És amikor beértem az étterembe, a hanyagul automatán hagyott bejárati ajtó jól összecsapódott a jobb kézfejemen. Hát a tűzijátékot mégse hagyhattam ki, másodikán – szerencsére – már csak a bőrömön látszik, meg néha a szemhéjam mögött, ha rosszul mozdítom. A kórházas kobold azt látta a röggönyön, hogy rendben lesz hamarosan.

Gyorsan töltök a gázkártyára egy kis pénzt, vadászok lencsét, a tegnapi nagy ijedelemben elfelejtettem, aztán nekiállok pár levélnek, munka kicsit éjszaka, majd reggel hátha lesz köd, most olyan fényképezni való kedvem támadt.

Fogadalmat most sem teszek, így volt az elmúlt esztendőben is, és jó érzés, hogy betartottam, betartom. Meg jól betartok magamnak ezzel, hogy a kitűzött cél még a köd mögött van. Viszont mindig van nap a felhők fölött és lesz itt még idén harminc fok!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading A szilveszter idén at szalonnacukor.

Meta

