A karácsony idén

december 26, 2013 § Hozzászólás

olyan volt, amilyen csendeset kívántam, mindig mondogattam év közben, hogy na majd alvásra lesz idő egyszer úgy is, mondjuk karácsonykor. És idén lett. Jó sokat ágyban döglős, álomba merülős, kicsi fények vigyáztak a falon (az idei dekorációm egy fényfüzérből tákolt karácsonyfa-alak a falra) és álmodtam és nemálmodtam, pont úgy, ahogy kívántam. Nna, szóval semmi néptömeg, semmi zabálás, csak pár csokidarab és gondolatok a fejben. Beszéltem akivel kellett, ráadás-meglepetés is jött, írni kell még pár nagyon hosszú levelet, életjelet és tájékoztatást, más nem maradt hátra. Az idő lelassult a jó sebességre, az eső is csendes most, a karácsony előtti nagy szélvihar úgy látszik, elvitt pár lomot a kertből és kifújta a fejemet is. Nna, ez is olyan, mint egy kis ajándékcsomag.
Hozott a jesszuska egy igen meleg takarót, az egyik fele merő műszőr, a másik fele skót kocka, most ebben vagyok napok óta, hehe, mint egy buckalakó. Még jó, hogy nem látja senki.
Jövőre majd másik fajta karácsony lesz, ígérem, magamnak is, másoknak is, fogalmam sincs, mit dob az univerzum kockája, csak dobjon.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading A karácsony idén at szalonnacukor.

Meta

