Meg egy technikai aprosag, persze hogy meg tobb kabel

október 11, 2013 § 3 hozzászólás

A tablethez rendeltem bluetooth billentyuzetet, mert a keszulek uveglapjain nehez a gombokat eltalalni. Kozepes arfekvesu darabot rendeltem, a dizajnja remek, a modell neve meg…uhh, hat vegul is az dontott :) szentimentalis oreg spine leszek hamarosan, ha mostantol igy mennek a dolgok, de hat annak a noi nevnek nem tudtam ellenallni. Itt fog most mar kiserteni az ujjaim alatt, mint egy elszalasztot lehetoseg, vagy mint egy ovo jel, hogy legkozelebb ne keruljek ugyanolyan helyzetbe, mint a nev tulajdonosaval. Aztan amikor megerkezett, egy napot kuszkodtem a feltoltes/bluetooth parositas/hasznalhato gombok megtalalasaval. Nem akart feltoltodni, nem akart kapcsolodni a szamitogephez, a nap vegere mar azt sem akarta, hogy beledugjam a csatlakozo kabelt. Omen, omen.
Vegul megegyeztem az amazon.com-mal, hogy ez a darab bizony gyari hibas, tehat csereljek ki.
Ma jott meg a masodik, hoppsza, bekapcsolom, van benne energia, nem egeszen ot masodperc alatt egymasra talaltak, most itt gepelek, masszirozom a dizajnos gombokat.  Mindjart megnezem, hogyan lehetne magyarbarat gombkiosztast beallitani, na utana tokeletes baratsagban leszunk.
Mondjuk azt nem tudom, hogy ez akkor hatassal lesz-e a neve elozo tulajdonosara, mert biz az a vonat meg mar elment.

Edekes, julius vegen rendeltem elektromos cigarettat, annak a toltoje volt rossz es az elso toltesi pillanatban tonkretette az elemet… ot het kuzdelem utan kaptam masikat, de az most jo. Aztan volt meg egy elektromos izeke beszerzese, az sem sikerult elsore, de ott a boltban azonnal kicsereltek.
Biztosan tudatalatti hatalmam volt rajuk, de mar jol vagyok, de tenyleg.
Kellene meg egy vasalot rendelni… noname verzioval inditok, biztos ami biztos alapon. Uj baratno nevevel meg nem jatszom, jobb o ugy, ahogy van :))

xx

Whites Electronic Cigarettes

Reklámok

  • Csipcsup szerint:

    Szevasz, Kedves Ismeretlen – Andi barátkozós blogjában találtalak a kedvencek között, úgy kerültem ide. (Különben is már régen feltűnt a blogod jópofa neve. :-))

    Kicsit OFF leszek a témához képest (kütyü-dolgokban nem vagyok járatos), de hát azt is megemlítetted mellékesen, amire rá szeretnék kérdezni: éspedig a bagót.
    Ha magadnak vetted, érdekelne, hogy bevált-e nálad az elektromos cigaretta, milyennek találod az igazihoz képest. Minden apró részletet szívesen olvasok róla, mivel nekem is megfordult már a fejemben, hogy talán ki kéne próbálnom.

    A választ előre is köszönöm: egy madaras Ági egy madaras blogból

  • Meta Hari szerint:

    Szia, tettem ide gyorsan egy képet az elektromos füstölő kütyüről, ezt sikerült beszerezni. Interneten kavarodtam bele egy összehasonlító oldalba, ahol legalább hat-hét típus fel volt sorolva. Az ottani öntömjénfüstnek nem kell bedőlni, arra esett a választás, amelyik a legnagyobb kedvezményt adta az árból. Azt írta a gyártó a honlapján, hogy egy töltet negyven hagyományos cigarettával egyenértékű, hát ez persze némi túlzás – vagy nekem van bányásztüdejű szippantásom? A gyakorlat azt mutatja, nemcsak nálam, pár barátommal egyszerre kezdtük kipróbálni, hogy húsz szál a kapacitás.
    Ez viszont egyébként elég jó összehasonlítási alapnak, még úgy is megéri, ha éppen a magyarországi cigibeszerzés áraival hasonlítom össze. Öt patron van a dobozban, az tíz fontba kerül, tehát összesen 95 szál cigi, az “import cigi” 12,4 fontból jön ki. Ha a rendes angol árakon számolom, akkor 5 doboz cigi az 33 font.
    Az ízekről: két szippantást tettem a normál dohányízűből, hát oké, nem szeretem, mindig is a mentolos volt a kedvenc, ezért inkább abból rendelek online. Mindegyik íznél három féle erősségűből lehet választani, elsőre a közepeset választottam, szerencsére pont megfelelő, hasonlít azokhoz, amiket megszoktam. Zöld szofi, oké. Az itteni angol márkákból is van már bevált, ahhoz egyébként nagyon közel áll.
    Hallottam véleményeket, hogy van akinek valahogy fejfájást okoz utána, nálam ilyen nem jött még elő.
    Inkább az okoz fejfájást, hogy magát az e-cigit elég hamar újra kell tölteni, egy-két órát benn kell tartani az usb dugóban, hogy újra lehessen szívni. A tapasztalataim szerint olyan két-három szálnyi normál cigizés után lemerül. Itt a normál cigizést úgy értem, hogy öt-hat perc idő számít egy szál cigi elszívásának, mert ugye az elektromos verzióban nem sok minden jelzi a véget.. :))
    Na ez volt egy kicsit furcsa az elején, hogy nem éreztem, mikor kell abbahagyni :))
    amikor kifogy a patron, azt simán lehet érezni, fura műanyag íz jön elő, onnan már nem érdemes próbálkozni tovább.
    Ja igen, még egy, kicsit nehezebb, mint az eredeti bagó, fura tartani, de nem tart sokáig az átállás.
    Amit mondanak a reklámokban arról, hogy nincs füstszag, az tényleg úgy van, vízpára jön ki, annak semmi illata nincs, tehát csak a neszező szörcsögés jelzi, hogy valaki e-cigizik a szobában :)
    A nikotin az rendesen benne van, kátrány és égett papír, az nincs.
    Egyelőre ennyit az e-füstölésről. Arról nem tudok semmit, hogy magyar árakon mennyibe kerül az e-cigi és a patronok. Még nincs infóm arról se, hogy az egész e-cigi vajon meddig bírja, mikor megy tönkre maga az elektromos része. Majd kiderül.

    • Csipcsup szerint:

      Ne haragudj, Kedves Bagós Társam – közben mással voltam elfoglalva, és meg is feledkeztem arról, hogy nyomot hagytam a blogodban, mégpedig ilyen fontos kérdésben. :-))

      Nagyon köszönöm az igazán alapos ismertetést: határozottan kedvet csináltál a kipróbáláshoz. Nálunk sok rosszat lehet olvasni az E-cigiről, de rég nem hiszek én már a lapoknak: gondolom, a dohány-üzletben érdekeltek félnek attól, hogy netán csökken majd a forgalmuk, és ők rendelik meg az elriasztó cikkeket.

      Ami itt most folyik, mióta kitört nálunk a trafik-törvény nevű elmebaj, az egyszerűen leírhatatlan és elképzelhetetlen: általában többnapos program (számtalan telefonnal, neten való keresgéléssel fűszerezve), míg sikerül begyűjtenem a havi adagomat. Ez már a harmadik hónap (ha jól emlékszem), de egy menetben még sose bírtam abszolválni a feladatot. (Ugyanis hiába beszélem meg X trafikossal, hogy ekkor meg akkor jövök a három kartonért, mire odaérek, kiderül, hogy nincs, noha megrendeltem előre.) Pedig én Pesten élek (pechemre eléggé trafikmentes helyen) – vidéken állítólag még sokkal szörnyűbb a helyzet. Úgyhogy nem volna butaság e-cigivel áthidalni a problémát.

      Az nekem még nem is jutott eszembe, hogy a műciginek sosincs vége. Amilyen bamba vagyok néha… (mindig bagózás közben jutnak eszembe a legfontosabb dolgok) képes lennék egy füst alatt lemeríteni. :-))

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Meg egy technikai aprosag, persze hogy meg tobb kabel at szalonnacukor.

Meta

