A kütyükkel az a baj, hogy igen gyorsan szaporodnak

október 10, 2013 § Hozzászólás

A kütyükkel az a baj, hogy igen gyorsan szaporodnak

és velük a töltők-csatlakozók-kábelek őserdeje is csak egyre nagyobbodik…

azt hiszem, alapvetően csak egy e-book reader volt a vágy, nézegettem több mint egy évig őket, azután úgy láttam, csak egy reader nem eleg, könyvet e-boltból úgyse veszek, amíg le lehet tölteni mindent az internetről, kevés kutakodással illegális-féleképpen, sok kutakodással legálisan. Tehát akkor mindegy. Illetve a tablet mellett az szólt, hogy kábé egy pillanat alatt beleszerettem és impulzusvásároltam egyet a mellé adott telefon miatt és a … csakúgy, vállatvon, mosolyog, miatt. Később ráfogtam, hogy magamnak ajándék, de hát gondolkodhattam volna, alaposabban megjárva az ár-érték-bankszámla-köröket. Mindegy, amíg tart, jó lesz, és kész.

Filmet nézni rajta – rendben van, wifi netezés renben van, szöveget szerkeszteni – rémálom, vagy fogyókúrára kéne fogni a hízott ujjaimat? Alkalmazások dögivel, szótáraknak van hely, könnyű hurcolni, az otthoni laptop meg már nagyon a végét húzza, remélem addig kibírja, míg menteni tudom a merevlemezét.

Azóta a táskámban jár ez a fél kilós izé.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading A kütyükkel az a baj, hogy igen gyorsan szaporodnak at szalonnacukor.

Meta

