harom ev

február 5, 2012 § 2 hozzászólás

Nem egeszen percre pontosan, de alapvetoen megis merfoldko terben is es idoben is.
Wembley Arena.
Harom evvel ezelott itt volt az elso munkam az idegen orszagban, itt kaptam az elso angol fontokat fizeteskent, sajtcetlistol emlekszem, 167 font volt, 2 heti szallas ara es 27 maradek kajara…
Amikor felkaptam a hatizsakot es az egy utra szolo repjegyet, az volt az egyik zsebemben, hogy az olimpia miatt Londonban lesz munka, pezsges es prosperitas. Valamint egy titkos almom is volt, dolgozni az Olimpian, benezni a kulisszak moge.
Kanyargos ut volt, de most itt ulok, varom, hogy az onkenteseknek szolo elso altalanos trening elkezdodjon.
Huhh, most erzem igazan, mit is amokfutottam eddig. Nana hogy itt folyik a szemembol a viz, nem merem elhinni meg mindig, hogy itt vagyok…
De az almaimat nem veheti el senki es meglesz a tobbi is!
A zene most ez fentrol: ‘I got the feeling…’ Ha egyszer hazaerek, belinkelem, addig lassan figyelem a gyulekezo nepeket, pihentetem a virgacsaimat es elkezdek vigyorogni :)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading harom ev at szalonnacukor.

Meta

