mi a fene történik, nemértem, nemértem

február 3, 2012 § 1 hozzászólás

ja csak magyar híreket olvastam már megint, spórolni akartam a reggeli kávélöketen. netedd, netedd, sikított a másik, a józanabbik felem, de leugattam. na tessék, most megjártam, kissé ideges a gyomrom, nemértem, nemértem, hát mi a fene folyik otthon?!

a malév lejött a ‘szárnyakat adunk vágyainak’ szlogenről, bele arccal a magyar pusztába, puff, rögök. Röhögtem az index cikkén, mi legyen a neve az új nemzeti légitársaságnak, Széll Kálmán vagy Airpád?

A másik viszont mélységesen felháborított és nem is tudom, mit is reagáljak rá igazából. ITT a cikk, ahogy látom, a fő áramlathoz tartoznak a nagy nemzeti megmondótérben, de még mindig nem merem azt hinni, hogy 100 százalékban komolyan gondolják ezt. Azt mondom, szellemi röghözkötés, bezárkózás, porbafingás, hja, hát ha az állam azt mondja, hogy képezi a magyar agyakat, hát képezze, költsön rá, használja itthon az eredményét, oda jó lesz. De azután tessék csendben lenni a magyar világhírű oktatással való dicsekvés helyett, meg a magyar szürkeállománnyal és a világvívmányokkal való példálózáskor. Aki marad, annak nuku nobel, nuku életszínvonal, de hajjdejómagyarság, az igen. Mi az előny? magyar seggbe magyar lófaszt, ezzel a kommenttel egyetértek.

Sajnálom. Mehr licht!

Ps
Opps, most latom csak, hogy elfelejtettem linkelni a vitatott cikket, no, hat itt van:
http://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/2012/02/03/visszafizetni_a_kepzest

Reklámok

§ Egy hozzászólás ehhez: mi a fene történik, nemértem, nemértem

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading mi a fene történik, nemértem, nemértem at szalonnacukor.

Meta

