ha az uj ev vizzel kezdodik, azt jelenti, halak eve jon?

január 3, 2012 § 2 hozzászólás

Reggel olyan vizzuhatag esett az egbol, hogy csak lestem, hat ilyet meg itt nem ertem meg, pedig. Szerencses modon a vasutallomas teteje alatt kapott el az egi viz, igy fizikailag nem aztam szarra, csak a vizpermetet nyomta a szel az arcomba, bar ez semmiben sem kulonbozik attol, amit szarraazasnak szoktam nevezni.
Tegnap sutottem ket tortat, egy simat es egy kakaos tesztasat, aztan lekvar es tejszines krem ment bele. Maga a sutes nem sok ido, de a kremezes es a csokiboritas… Es ma reggel a szeleteles… Ki kell talalnom egy uj, idomento technikat :) aztan bevittem az etterembe, a kollegak meg felfaltak seperc alatt. Nna. Ezert megerte :)
Most eppen buszozok a belvarosba, a Waterloo Bridge-rol lottem egy kepet, London vihar utan. A shoppingolas a nagy Sale-ben meg csak most kezdodik…

Reklámok

  • bluemoon szerint:

    Az ember lánya nem szokott csak úgy tortát sütni. Pláne meg nem kettőt. Úgyhogy azt gondolom, valami jókívánság ideje lehet, így hát szeretettel gratulálok, sok boldog ilyen alkalmat kívánok még. :)

  • Fejérné Vera szerint:

    Valami cukrászat az új állsálehetőség, hogy csak úgy nőnek ki a földből a torták és krémeződnek, csokizódnak?

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading ha az uj ev vizzel kezdodik, azt jelenti, halak eve jon? at szalonnacukor.

Meta

