Készülődés az olaszországi kirándulásra

április 5, 2011 § 1 hozzászólás

A hónap végén utazunk, nyolc nap lesz az Édenkertben, azt hiszem, ennél jobb nevet nem tudnék most mondani rá. A program felét már egyszer teljesítettük, a másik fele új lesz, újabb toszkán várost veszünk be és hát a régi Róma…

A webkamerás kukucskálással kezdem megint.

Caorle az Adriai tenger partján. Ott már tombol a jó idő, majdnem húsz fok van és verőfény. Itt megint a szürke fellegek jellemzik az időjárást, semmi változatosság, ez megy itt már hetek óta. Tegnap szerencsénk volt, sütött a nap és még így is képesek voltunk találkozni egy ötperces esővel, szerencsénkre pont tető alatt álltunk. Már azt hittem, az összes angol esővel találkoztam, de nem. Derült égből zuhany.

Nade. Az olasz vircsaft már most melegnek ígérkezik, a képek is megmondják.

Webcam Caorle Madonnina dell’Angelo e Piazza Vescovado

Webcam Caorle Centro Storico
Most így este is ránéztem a kamerákra, nagyon szép estét sikerült elkapni, íme:


A kertünkről csakis a szokásos képet tudtam elkészíteni, a tavasz 4. pillanata mintha csak az első lenne, hát ez magáért beszél.
Még szerencse, hogy ilyen szép képeket találtam, mert vagy két és fél órába tellett, mire kivadásztam az internetből a Bologna-Portogruaro vonatjegy árát. A legolcsóbbat.

Reklámok

§ Egy hozzászólás ehhez: Készülődés az olaszországi kirándulásra

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Készülődés az olaszországi kirándulásra at szalonnacukor.

Meta

