Ilyen ország nincs is?

március 29, 2011 § Hozzászólás

Az elmúlt két hétben másodszor fordult elő velem az, hogy egy vasútállomásra belépve, a jegyárusító automata mellett találok egy gondosan otthagyott napijegyet. Estefelé vagy mint ma, késő délután történt, megyek a kapuhoz és egyszer csak jegy jön szembe. Gondos angol népség, ha már a tulajdonos leutazta a magáét és még érvényes a jegy, hát legyen jó másnak is, teljesen ingyen. Önként felajánlva a köz javára.

Gondolom én, ugyanebből a mentalitásból ered az a szokás is, hogy az utazáskor “fogyasztott” újságot az üléseken hagyják, másnak is legyen jó. Nem csak az ingyenesen osztogatott Metro vagy Evening Standarddal teszik ugyanezt, hanem kemény fontokért megvásárolt Times, Guaridian is hever olvasottan az ülésen.

A nagy örömre való tekintettel – és a sikeres shoppingolásra is – mindjárt körutazásra vetemedtem, ha már pottyant a szerencse. Elmentem megnézni a Thames Barriert, amit már azóta szeretnék megismerni, amióta  a legelső angol fényképes könyvemben megláttam. Ott napfelkeltés ugyan a fénykép, de nagyon jó szögből készült, nagyon meleg és barátságos fényekkel, nem is csodálom, hogy beleszerettem a képbe rögtön.

Ma szeles nap volt, szürke felhős éggel, nem túl hideg, de meleg se – hát csak egy pillantást vetettem az egész műtárgyra, valamint béna szomorúsággal jegyeztem fel, hogy egészen sokkal kisebb a vízi építmény, mint amilyen azon a fényképen volt. Csalódásszag kellene hogy járjon a levegőben, de nem, mégis érdemes volt ezt a fél órát rászánni, mert láttam egy nagy fantáziával megépített parkot is ls persze kacsát.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Személyes kedvencem a tuják. A nyírás miatt.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Ilyen ország nincs is? at szalonnacukor.

Meta

