a karácsonyi rohanás majdnem készen van

december 21, 2010 § 2 hozzászólás

de még a két legfontosabb embernek az ajándéka nincs meg és
a mi karácsonyunkig folyamatosan dolgozom 12-20-as időbeosztásban,
ami elé még 1 óra 15 perc buszozást kell számítani, még mielőtt
bárhová is odaérnék. talán csütörtökön egy kicsivel később
kezdhetek és akkor… akkor már célirányosan kell mennem és olyan
tömeg lesz mindenhol és bárhol, hogy lépni se. ma direkt ezért
lemásztam Croydonba a shopping-város kellős közepébe, hogy
megszemlézzem a fejben már megvásárolt cuccokat, hasznos-e és
szép-e eléggé, rendben vannak-e kézzelfoghatóan és akkor olyan
hideg lett az utcán, hogy mindjárt el is érte a mínusz 7 fokot és a
boltban meg lökdöstek össze-vissza. a dvd-s nagyáruházban olyakkora
sorkígyó volt, hogy ránézésre fél óra a pénztárakig, pedig nyomták
ott vagy hatan. aztán megtaláltam kilenc kör után a tételeket és
visszanéztem a sorra, még mindig legalább fél óra, na jó, hát
lerámoltam egy elfekvő sarokba a természetfilmek és a horror-mangás
filmek közé a kis kupacomat és áthurcolkodtam a szomszéd áruházba.
ott megvizslattam a szokásos olcsó sportcipős polcokat, most már
csak fűző nélküli graffitimintás tornacipők maradtak és mindenfelé
széthányt kardigánok, nézegettem autós naptárat a Lee-nek, de
árcédulátlan, gyűrött sarkút találtam csak, úgy hogy maradtam az
előző döntésemnél, a szomszédasszony pasija mégiscsak egy filmet
kap ajándékba. ő az a protokollszemély a házban, aki vagy
fúr-farag, vagy magyar kaját kóstol vagy szlenget tanít nekünk, de
sose egyszerre és egy hónapban csak az egyiket. amúgy alig
találkozunk velük. a szomszédasszonyom legalább gitározik, úgyhogy
ő könnyű eset. a felettem lakó imre meg egy oroszlánszagban lakó
kockafejű amway-ügynök, aki ha éppen nem házal, akkor játszik a
számítógépén és napokig nem látjuk, vagy éppen a mekdonáldszban
dolgozik és hazajön babot enni és napokig nem látjuk, na ő kapni
fog egy Stan és Pan bestofot szép csicsás dvd-n. hát ennyit a
lakótársaimról, a többiek a barátaim :) és annyira elfáradtam ezen
a szabadnapon, hogy soppingozási mérgezést kaptam, és hogy ne
fájjon, mindjárt megyek és megiszom a mézes sört. a harrypotter jó
kis sztori és emlegetnek benne egy vajsör nevű finomságot, amit már
majdnem megcsináltam, amikor is az összetevők nevének láttán durva
bizsergésbe fordult az epém, pff. az új éttermem harmadannyira
forgalmas, mint a régi, ebből kifolyólag háromszor olyan unalmas,
de a dolgozók jó arcok mind és próbálgatom már a helyemet belőni
közéjük. A többi manager protokollból jól fogad, de látszanak már
az erővonalak, ki kivel van és mit tud, mit tervez. Az
étteremvezető a tulajdonos testvére, tehát szent tehén. A helyi
pakik közül még senki nem kérte meg a kezemet, ez határozottan jó
jelnek számít. Itt is van magyar srác, majd hamarosan kiderítem,
hogy partiarc-e vagy alföldi betyárgyerek. a vendégkör az hasonlóan
xxxxxxx cenzúrázandó, mint Brixtonban. hamarosan végezni akarok a
helyi szokások megismerésével és akkor már le lehet lassulni a
brixtoni tempóról valami középszar kategóriára és az lesz a biztos
pont. egy évet és egy hónapot bírtam ki égési seb nélkül,
múlt vasárnap, az első nyitós műszakomban ‘sikerült’ nekikönyökölni
a grill tetejének, ami 218 fokos találkozást jelent, mint izzó
marhabélyeg. nna. ma esett le az első pörk a sebről. egyébként nem
fáj, csak ronda, a csodatévő popsikenőccsel kenem, azért haladunk
ilyen gyorsan a gyógyulással. más egyéb nem történt. a hó
szakaszosan esik, találkoztam olyannal a hétvégén, hogy ha nem
éreztem volna, el se hinném, szabályos polisztirol-gombóckák
potyogtak sűrű kavargásban. a brixtoniak meg vicces arcok, építenek
a tanácsháza elé hóembert, szabályosan, répával.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading a karácsonyi rohanás majdnem készen van at szalonnacukor.

Meta

