Hirtelen fordulattal

november 23, 2010 § 2 hozzászólás

ez a hirtelen fordulat a széltől van, nagyon fúj mostanában, hószag van a levegőben, jönni fog. Jött a Harry Potter is, a hetedik film és hirtelen mindenki erről beszél, tele van az újság is, hát még a plakátok! Felpörgött a promóció, már az első hét rekordbevétel lett. A szokásos karácsonyi mesefilmet pedig még be se mutatták, csak azt lehet tudni az Oxford Street-i ünnepi dekorációról, hogy melyik film lesz az.

A legközelebbi IMAX-ot gyorsan ki is néztük és a fél ház eljött a moziba, összekötve a kellemest a kíváncsisággal, körbejártunk Wimbledon belvárosában és beültünk a moziba. Egy aprócska tévedésünket is megtudtuk, az IMAX itt csak azt jelenti, hogy óriási a képernyő és a hang is fenomenális, de nem 3D, mert az csak egy helyen van Londonban, ez a film meg még csak nem is 3D-s. Sebaj, hamar túltettük magunkat rajta, persze a mozijegy annyi volt, mint az imax3D… mindegy, majd a jövő héten visszaspóroljuk. Igazából ennyi volt a rossz dolog a filmmel kapcsolatban, akkor hát sorolhatom is a jóságokat:

– annak ellenére, hogy fogalmam se volt a történetről, mert csak az első és a negyedik filmet láttam, minden fő részlet világos volt, a történet követhető és megfelelően rémisztő ahol kell és megfelelően romantikus a többin.

– A Harry az nem változott, sokszor hosszasan néz, gondolom ilyenkor kell a könyvet felidéznünk, tehát meg is hozta a noszogatást ahhoz, hogy nekiveselkedjek angolul a sorozatnak.

– mintha lett volna benne fricska a Twilight orra alá, az erdőben futkosás jelenetei erőst hasonlítottak, csak ez itt jobb volt. Azt a filmet sehogyse tudtam megszeretni.

– remek helyszíneket fedeztünk fel, mennünk kell majd tengerpartokra is, gyönyörűségesek.

– igazán jó volt felismerni, hogy angol a történet és mintha most valami kegyetlen nagy szerencse által bele is csöppenhettem az eseményekbe. Nagyon sok Londont felismertem, örültem és ismét előjött az az érzésem, hogy jajjistenem, hát hová keveredtem én, mit csináltam, hogy ezt megérhetem, itt lenni a világ közepén…

– ráadásul a varázsszavak kivételével szinte minden bbc english-t értettem, ez jobban biztat arra, hogy több filmet/tévét nézzek angolul szótárazás nélkül.

– még egy ráadás, az egész csak két sörömbe került, hogy elcserélhessem a műszakomat a ma délutáni szabadnapra, mindjárt megyek éjszakára, az valamivel jobb.

E keddig sokat dolgoztam, most egy kicsit bágyadtan és kedvetlenül ment a hamburgergyártás, mert eléggé káoszos az étterem, a szabadságos főnök visszajött és minden máshogy van, mint az utolsó két hónapban, ráadásul a szabi után nem volt jó visszamenni, tehát elkezdtem unni az egészet, eljött hát az a rész, amit már ismerek a mcdonaldsból. A máshollevés szívesensége ugyan egy nagyot javult, de még mindig messze a kánaán, ja, annyira nem is, csak talán egy telefonhívásra. Vagy nem is tudom, határozatlan vagyok.

  • Fejérné Vera szerint:

    Ismerős az érzés, még akkor is ha nagyon szereted amit csinálsz, találkoztam vele anno magam is.Nem féltelek, Te mindig találsz valamit, ami felcsigázza sz érdeklődésedet ha nem is mindig a munkahelyen:-)
    Hamarosan Andi is visszarepül, addig én szervezek vele közös programokat:-)

  • Meta Hari szerint:

    Hát majd meglátjuk, biztosan lesz valahogy, benne van a csillagokban :)) Addig is mászkáljatok Andival amennyit lehet, töltődjetek ezerrel :))

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Hirtelen fordulattal at szalonnacukor.

Meta

