Forgószél naptár – part1

november 9, 2010 § Hozzászólás

Valahol október közepén veszett el a fonál teljesen, masszív időhiány és tornyosuló hatnapos beosztások, maradék szabadnap kirándulásokkal és magánéleti lakomákkal, aztán abban se vagyok biztos, hogy nem marad-e majd ki valami a történetből, de mindegy már, ahogy a fényképek elvesznek, bármi megtörténhet. Még az emlék se biztos.

Elveszett Magyarországon a telefonon, szinte minden benne volt, ami az angol életem szervezéséhez kapcsolódott. A magyar telefonszámos másik telefonban legalább a magyar kontaktok adatai megmaradtak, pff, nagy kő le… de fényképek-jegyzetek-gps-angolszámok—- huss… egy darabig még emlékszem a telefonra, hogy a zsebemben volt, azután nem, semmire. Kikapcsoltam, mert nem akartam használni. Amikor kerestem – akkor már napok teltek el és jöttem is vissza. A cucc sehol.

A hétfő egész nap arra ment el, hogy O2 telefonboltokban várakoztam órákat(!) egy telefonkagylóval a fülemen, vártam, hogy a telefontársaság biztosítós szakembere mondjon valamit, mikor és hogyan lehet érvényesíteni a biztosítási kárigényemet. Ha már a telefonszámlám havi harmada nekik megy. Viszont a kellemes angliai ügyfélszolgálatos élményeimet ez a nap teljesen leradírozta nullára. A rendőrségi kárbejelentés az még profi volt, segítőkész és normális ügyintézővel, jó tanácsokkal és negyed órával az életemből.

Ami ezután jött, az rémálom. Első O2 Shop – az ügyintéző somfordálása már gyanút keltő lehetett volna, aztán kezembe nyom egy telefonkagylót, hogy én intézzek el mindent, oda bele. Először gépi hang, majd egy barna női hang – háromszori kérésemre, hogy beszéljen lassan és ne zsargonban, dehogy változtatott – érhetetlen szövegelésével elküldött valami másik menüpontba, ahol 45 percig várakoztam, de nem történt semmi. Odaadtam a kagylót egy másik vonakodó alkalmazottnak, aki az elején még segített is, de aztán sürgősen lelépett más vevőket kiszolgálni. A második telefonálásra odáig már eljutottam, hogy adatfelvétel, SIM-kártya letiltás, azután kellett volna az eladó segítsége, de ő megint elszivárgott másik vevőkhöz, mondta, jaj, csak egy perc, jövök, aztán húsz perc múlva – a fülemben a biztosítós már tombolt – otthagytam az egész bagázst. Átmentem másik Shop-ba.

Ott egy angol fickóhoz mentem oda, mint később rájöttem, a főnök volt az. Előadtam a teljes sztorit és kértem a segítségét. Vonakodott az elején, szerintem tudta, hogy hosszú lesz, de valamiért mégis kötélnek állt, talán elég szánalomra vágyó arcot tudtam vágni, a mellbedobásra már talán nem is volt nagyon szükség. Telefonálgatás jutott neki is, harminc perces várakoztatás, na ekkor láttam, hogy kezd elborulni az agya és onnantól már sorstársak lettünk. Az adatfelvételnél elkezdődött a szőrszálhasogatás, mit csináltam Magyarországon, mert azt látták, hogy ott volt utoljára bekapcsolva a telefon, mikor mentem oda, miért, mit csináltam itt Angliában, hol volt a cucc, amikor elveszett, meg más millió ilyen kérdés. Ekkor következett el a záróra és ma mehetek vissza újra. Az angol boltos azt mondta, hogy ha ma visszamegyek, rájuk telefonál, hogy mi a helyzet a kárigényléssel. Egyébként még azt az mailt is megnézték, amit az EasyJet-től kaptam a repülés visszaigazolásaként. Ami kicsit veszélyes volt, mert most valami véletlen folyamán az EasyJet magyarul küldött vissza, hát ezt a biztosítós meg elsőre úgyse érti. Viszont feltételezem, hogy van ott is magyar…

Hogy mikor lesz vége ennek, azt nem tudom, de várom már, hogy visszakapjam a számomat és nagyon erősen X-be tettem az ujjamat, hogy ne kerüljön az új telefon egy De nem lehet ott, nem és nem.

Most mindjárt következnek a jóságok, visszaugrok az időben két hetet.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Forgószél naptár – part1 at szalonnacukor.

Meta

