állapítás, meg

október 30, 2010 § 12 hozzászólás

azt hiszem, inkább mégis máshol szeretnék lenni

Reklámok

  • rhumel szerint:

    Ha csak annyi, hogy Te is mediterrán tájakra vágysz (nálam pl.ez állandó), akkor ok. De mi van emögött az egymondatos bejegyzés mögött, könyörgöm??? Most aggódjunk, bátorítsunk, derűssé varázsoljunk egy kis itthoni őszikék éggel, napsárga lombbal, vagy????

  • leyendas szerint:

    A nevem nem Nuvanda. Én is aggódok most érted. Viva la libertate. Avagy elebretti!!

    • Meta Hari szerint:

      üdv a fedélzeten, amióta megszűnt a Mennyország Kávézó, azóta bajban vagyok :) illetve remélem, te már jó úton vagy! :) család-gyerek-lakáshitel-aszokásoséletvitel… :)

  • Meta Hari szerint:

    a magyarországi politikai helyzet olyannyira körbevett, hogy majdnem elmenekültem. később némi rántotthús és törkölypálinka javított a helyzeten, de nem, nem lett jó.
    köszönöm az aggódást, igyekszem villámgyorsan feldolgozni a helyzetet és átszervezni az életem hátralévő részét.
    ma reggel éppen starbucks van, ez jóság.
    valamint portugál-angol-magyar fennforgás, de ez még titok :) de előtte olasz tavasz lesz, ez nem titok, Londonban esik, én meg teljesen kiestem a világból. Hm. Majd jövő hétfőn meglátjuk, jóság ez vagy.

    • rhumel szerint:

      Ja, hogy itthon voltál… Mindent értek.

      “Oda se hallgatok, behúnyom a szemem” -mondanám Weöres Sanyi bácsi után. De nincs mese, húnyt szemmel is hallom.
      (Ha már csukott szemek, ez meg Babits(nem igazán szeretem, de az a két strófa tökéletes, meg még szép is.
      “Húnyt szemmel bérceken futunk
      s mindig csodára vágy szivünk:
      a legjobb, amit nem tudunk,
      a legszebb, amit nem hiszünk.”

      Az álmok síkos gyöngyeit
      szorítsd, ki únod a valót:
      hímezz belőlük
      fázó lelkedre gyöngyös takarót.”

      Oly’ kevés a vers mostanság az életünkben…Milyen jóság is volt annó a nagykönyves szép időkben, ugye?

  • Fejérné Vera szerint:

    Istenem mégis kellene klónozni Téged, hogy nekünk is legyen és neked is jó legyen :-) Egyébként teljesen megértelek és szurkolok, hogy valóban a legjobb megoldás legyen :-)

  • bluemoon szerint:

    Én már régen tudom, hogy legjobb útközben!:)

  • rhumel szerint:

    @bluemoon:igaz ez nagyon. Kavafisz “Ithaka”-ája ra a verses útmutató:) /mi van velem, hogy itt mindig versekre asszociálok?!:) /
    Csak az a baj, hiába tudom, hogy benne járok “az Útban”,mégis mindig azt tervezgetem-várom,hol lesz, mi lesz, ha odaérek:)-az apró,mindennpos utakban is. Carpe diem, szeretném én ezt,gyakorlom nagyon is, de nem megy mindig!:)

  • Fejérné Vera szerint:

    Folytassunk verssel:

    Váci Mihály: Mindenütt otthon

    Otthontalan csavargó vagyok én?

    Hiszen

    minden vidéken otthon érzi magát

    szívem.

    Minden határ fölött a régi kék

    az ég,

    s a rozsban mindenütt lefognám kedvesem

    szemét.

    Őrházikók előtt, akárhol is, Apám

    tiszteleg;

    s ha sorompók közt suhanunk, megint gyerek

    leszek.

    És minden állomáson én mindig

    megérkezem,

    szinte leszállnék mindenütt, ahol lámpa

    int nekem.

    A városok hatalmas hangszerek,

    húrjaikon

    botladozva emlékeim dallamait

    újra tudom;

    harangszavuk nagy pálmaága

    fölém hajol,

    s egy ismerős pad mindenütt int felém

    a fák alól.

    Én nem tudom, már sokszor félek,

    vétkezem:

    hát nincs Anyám, szerelmem és barátom

    énnekem?

    hogy én bárkit, bárhol is bolondul

    szeretek,

    s e földön én itt idegent

    sosem lelek.

    Ha már kezet fogott és hallgat

    velem,

    vagy elkapja az utcamély fölött fuldokló

    tekintetem,

    már üldögélnékl órákig panasza

    tornya alatt,

    amíg fölöttem szíve harangütései

    inganak.

  • bluemoon szerint:

    Aztán ha majd rendezted soraidat, látogasd meg cybernénit, és vegyél részt a közös hogy is volt?-unkban.
    http://evekesemlekek.blogspot.com/

  • Meta Hari szerint:

    Képeslap enmagamnak

    emlékszel-e bence
    „régi szelíd esték”
    lepattogzanak mint
    ócska zománcfesték

    hajdan tündérmesés
    naiv álmot szőttem
    most csak fogócskázom
    zord igeidőkben

    örömben szégyenben
    bőrömből kibújtam
    új névre fütyülve
    omlik rám a múltam

    suttyomban követhetsz
    orvul fejbe csapni
    nincsen semmi sanszod
    leosztva a pakli

    marad mi volt minden
    nem fog az új varázs
    így maradok én is
    tetszik vagy sem
    balázs

    http://www.birtalan.hu/balazs/ketubim/versek.htm

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading állapítás, meg at szalonnacukor.

Meta

