Cool London – mert ez is egyfajta divat

október 3, 2010 § 2 hozzászólás

A képen látható zuhanyfüggöny mintája a londoni metróhálózat térképéből áll. A színes ábra ma már egy önálló márka, a logó már műalkotások tárgya is, nemcsak egyszerű használati jel. Turistaszimbólum is, természetesen. Erősen elgondolkodtam, hogy a fürdőszobán kívül vajon fel tudnám-e használni… lehet, egyszer veszek ilyet…

Reklámok

  • rhumel szerint:

    Csak zuhanyfüggönyként kapható? Vagy más dologra is nyomják?
    /a párizsi metrós pólóm, a fakulás ellenére imádom.:) ) /

  • Meta Hari szerint:

    megturkáltam a honlapjukat, ők leginkább zuhanyfüggönyben utaznak :) pólót láttam én is szerteszét a városban, meg bögrét, gatyát, alátétet, zoknin metrót, minden szépet… leginkább a museum-shop a lelőhelye ezeknek a kincseknek, de hát azok olyan veszélyes helyek!! olyan mágneses dolgokkal vannak tele, hogy fél kilométerről se lehet ellenállni, na azután jöhet a zsíroskenyér :))
    a londoni metrós pólón már én is gondolkodtam, hogy lesz, de szeretnék ajándékba is vinni, úgyhogy hamarosan neki kell állnom alkupartnert keresni.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Cool London – mert ez is egyfajta divat at szalonnacukor.

Meta

