felkelés után

július 12, 2010 § Hozzászólás

megvolt a nagy kávévíz forradalom, meg is ittam, felkeltem mégis, a nap süt, a munkahely vár, hát ilyen csipcsupságok történnek manapság.  már szinte könyörgünk az esőért, mert meleg van folyamatosan és nagy a por. ma reggel egy villanásnyit esett, holnapra hasonló várható. közben megtudtam, hogy az angol időjárási jelenségek tárgyalásakor (elítélni nem fogom, már megszokva megszerettem) és sima napi párbeszédekben a Future Simple igeidőt kell használni. megtanulom még egyszer, hátha fog esni jól. azután lehet jó nyár továbbra is, hogy ne kelljen zoknit hordani.

a hamburgergyárban van munka, sok, tanulnivaló is, a megbízhatatlan étteremvezetőnk egy kicsit borsozza a helyzetet. a jövő héten kedden megyek egy tanfolyamra, most harcolunk egy kicsit, hogy fizessék ki az ott eltöltött órákat (sok lesz), mert amint kiderült, a múltkori elsősegélyes napokat sem fizették ki. pedig azt mondták, hogy minden fizetve lesz. illetve mint kiderült, az étteremvezetőnknek szorongatják azt a bizonyos szervét, hogy túl nagy a bérköltség. ő meg azt gondolta, suttyomban letöröl pár órát az emberektől. nálam kicsit többet sikerült neki, de sarkamra kell álljak, nem vagyok rabszolga. ha ő akarja, hogy menjek tréningre, fizessen. a kapitalizmus tán működik, kénytelen vagyok az érdekeimet védeni foggal és körömmel, vagy még annál jobban. mindenesetre a tegnapi hőségben és a dolgok kiderülése után úgy gondoltam, néminemű extra élelem-juttatással próbálom kitömni a költségvetésemet. vészforgatókönyv esete forog, megittam 10 narancslevet a drágábbik fajtából, nem vizet, mint ahogy eddig szoktam. és egy szendvics belefigyelt a zsebembe hazafelé menet. ki tiltja meg, hogy elmondjam, mi bántott…  kicsinyes bosszúcska, de vállalom. ha meg sehogy se fizet ki, folytatom.

ha egyszer majd megint úgy adódik, hogy meleg lesz és szomjasak leszünk nagy csapatban, akkor megint sangria lesz az italunk és teszünk majd bele kicsi narancsból sokat és lime-ot is és összekeverjük jégen. remek vízipipás estéket tud okozni.

nézegettem repülőjegyeket mindenfelé a világban, a london-budapesti viszonylatban nem nagyon találok olcsóbbat az easyjet jegyeinél. a malév annyiért hurcolja el a seggemet egyik irányban, mint az easyjet oda-vissza böröndöstől. két óra húsz perc repülési idő alatt semmi különbség nem történik a két járaton, csak az egyiken adnak egy szendvicset ingyen. ezt nem akarom, hogy húszezerbe kerüljön. a british airways dettó a malév árain megy, extra költség odajutni a Heathrow reptérre, bár nem sokkal több, mint kimászni a Gatwickre.  hát erősen gondolkodom, hogy ha majd egyszer szeptemberben megyek magyarországra, valami kalandos alternatív utat csinálok, hogy legyen valami változatosság is. megnéztem a new york-i jegyárakat is, 400 fontért elrepítenek oda és vissza is hoznak. erősen gondolkodom…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading felkelés után at szalonnacukor.

Meta

