A dolgok sebessége halszálkákban mérhető

június 23, 2010 § 1 hozzászólás

– június 19 – szombat, meleg, tízórás műszak a konyhán, sajtkockákat csentem a fiókból, este tízkor kellemes nyár
– június 20 – vasárnap, napközbeni műszak, a reggeli utáni általános pangás miatt (plusz a foci miatt a meccsek idejére kiürül a város) sok embert hazaküldtek, ezért amikor a vendégek visszajöttek, nem volt dolgozó, magyarul annyit tesz, mi ez a kötél ott mögötted? ja az a belem, hát dolgoztunk. este hatkor műszak vége, várom a buszt, az is csak szexuált (magyarul annyit, hogy b.. jönni), vettem nagy csokit vacsorára és nyolcra értem haza, aztán fájt a lábam és vártam a hétfőt
– a szokásos Mondayoff napján, a Szent Hétfői Szabadnapon délelőtt nem keltünk fel korán a nagy fáradtságra való tekintettel, csak telefonba tervezgettük bele a napot, azután mindjárt hirtelen dél lett és tömegközlekedve siettünk a találkozópontra. A Museum of London volt az úticél és nagyon izgalmas és mozgalmas és tartalmas és szenzációs helyet fedeztünk fel, vissza kell mennünk megint vagy még többször. Interaktív, színes, szagos, valóságos és modern múzeum, csináltam sok képet, kis videót (ezen be tudom mutatni, hogy milyen) és egy idő után tele lett a fejem információval, elteltem, aztán már csak szájtátva mászkáltam tovább, de ezt hatkor abba kellett hagyni, mert sikerült némi udvarias terelgetés hatására utolsónak elhagyni a múzeumot.
– keddtől – mert megjön a kedve ha vár a keddre… – elsősegély tanfolyamon kell részt vennem, három nap a mindenféle sérülés, stabil oldalfekvés és mesterséges légzés szakszavai és fogásai között. holnap még kötözünk, aztán vizsga. annyit láttunk, hogy a bizonyítványok már elkészültek, na ebből le lehet mérni a komolyságát a dolgoknak. mindenesetre a menedzseri vizsga előtt ezt még le kell tenni.
– szent pénteki és szombati szabadnapot ígért a főnök, jó magyaros reakcióval úgy fogadtam, hogy majd szombat este elhiszem… várom, úgyis behívnak extra műszakra…
– hétfőn reggel már nem tudtam bekapcsolni a jó öreg kis automata fényképezőmet, így aztán hamarosan az újrafelhasználási körbe küldöm (recikláltatom pár fontért). és hétfőn vettem is egy rettenetes nagy nyári szélben (Summer Sale at Jessops) olcsóért egy másikat, ő kék és egyelőre hasznos mindennapi zsebtartozék (49 fontért nem hagyhattam ott, hát értitek(.
– a tanfolyamon találkoztam magyar kollégával, rögtön mindjárt telefonszámot, mailcímet, ismerősöket és magyar múltat cseréltünk.

– megismerkedtem Észak-London rejtelmeivel és az órán túli buszozás fokozataival és még mindig nem láttam a londonszélét, hihetetlen nagy ez a hely. viszont találtam remek magaslati pontot, hamarosan vissza kell jönni ide fényképezni, már majdnem madártávlat.

– ettem chicken teriyaki nevű kaját, jó volt, aztán guberáltunk 4 billentyűzetet és csak a gombokat hoztuk el, valamint a bangladesiek nőpolitikáját megbukásra ítéltem.

– mindjárt csütörtök lesz és egy rakás dologgal majd mindjárt jövök… hehe, hózásveszély… :(

§ Egy hozzászólás ehhez: A dolgok sebessége halszálkákban mérhető

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading A dolgok sebessége halszálkákban mérhető at szalonnacukor.

Meta

