szombat esti idill

május 22, 2010 § Hozzászólás

a szomszédok délután barbiztak a kertben (BBQ, azaz barbecue azaz kis rácson sütögetés), ez annyit tesz, hogy hangosan vihogtak valami idétlen gyerekjátékkal és a kutyával, igen jó sülthússzag jött fel az ablakon, aztán lementem én is a mi konyhánkba egy laza joghurtos-sajtos tésztát megfőzni. közben telefonos segítséget kellett nyújtani buszos eltévedés fennforgása miatt, a sütőnkben padlizsán sült, megettem egy fél üveg lekvárt sós keksszel, a mosógép is végzett, buddhásodás folyamatban, a szomszédmacska meg kitartóan vernyákol. az időjárásjelentő madárjós azt mondja, az idei év legmelegebb hétvégéje van elkövetkezendőben, mindenki tartsa magát hűvösen. 26 fokot mond. hahha.

aztán megint üldöz az elbögrésedés nyavalyája. egyszer régebben volt egy mini vetélkedő a bohócos céges honlapon, ikszelni kellett négy kérdésre, ami a tavaszi kávé-ajánlós akciónkhoz kapcsolódott, ilyenek például, hogy a legjobb kávé hány százalékban tartalmaz arabica kávébabot, naná hogy tudtam a száz százalékot. és akkor tegnap a postás az étterembe hozott hat-hét kis csomagot, mint utóbb kiderült, ajándékok vannak benne, és köztük vagyok én is, békás környezetvédős kávésbögrét nyertem. ma meg egy még egy másikat nyomott valaki a kezembe, hogy ezt én nyertem. nem mondtam azt, hogy “nem”. már van 6 bögrém.

közben megtaláltam az újság időjárás-rovatát is, ugyanaz, mint a tévében. Saturday – feeling hot, azaz forróságot érzel majd és max. 24 fok lesz. Sunday, majd holnap – Hot. Forróság. 25 fok lesz. A 23 fok pedig a very warm, azaz a nagyon meleg. Hát errefelé így megy ez. A skót területre pedig azt mondták, hogy sok és hideg eső lesz , ne csodálkozzanak, ha néhol fehér lesz…

Kevés normális dolog van a british dolgok között, az időjárás egyértelműen a nemnormális kategória. Néha vicces. És csak a turisták és a japánok tartanak esernyőt. Hordani még hordanak a bankárok is, de úgy látszik, hogy az csak amolyan komolysági divatkellék az aktatáskában. Komolyan számít, hogy milyen márkájú fogantyú lóg ki…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading szombat esti idill at szalonnacukor.

Meta

