szeretem-eső

május 1, 2010 § 1 hozzászólás

most dekkolok az ágyban, leengedtem a reluxát, kint zuhanyozós eső kezdett, csak annyit hallani, hogy pereg a víz a bozótunk levelein, ezt az állapotot szeretem

az a kár, hogy ennek most itt – és mint általában minden másnak mindig – nincsen illata. meg tudok szomorodni az illattalanságban. csak nem fogok tán műanyag esőillatot légfrissíteni?! nem fogok. csak dekkolok az ágyon és hallgatom az esőt. az ablak nyitva van és mozog a függöny. zoknit kell húzni, mert erősen lehűlt.

felázik minden stressz, már csak egy nap a munkából és aztán nyolc nap mászkálás következik.

Reklámok

§ Egy hozzászólás ehhez: szeretem-eső

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading szeretem-eső at szalonnacukor.

Meta

