Cukor vagy szalonna

április 1, 2010 § 2 hozzászólás

Semmi köze a tavaszhoz meg a közelgő nyári bikiniszezonhoz. Hogy fogyókúrának neveztem el a mostani heteket. Alapvetően az volt, hogy valószínűleg túl sok tejet, tejfölt, vajat és zsírt ettem egy időben és ott jobb oldalon középen beszólt az a szervem, hogy nemá. Kissé  mérges lehetett, mert epés megjegyzésként közölte a körtével, hogy broáff. Volt egy csúnya hétvége, amikor minden irányból lázadás tört ki, sokat ültem a kis helyiségben, valamint egyáltalán nem volt kedvem enni. Egy hét után javulás állt be, már simán ment lefelé a szalonna (illetve teljesen pontosan gyógykolbász volt ez, a Lidl-ben lehet kapni debrecenit, megettem, jól lettem). A tej is, mértékkel, rendben mehet a kávéba.

Ám a magam mögött hagyott kilókon felbuzdulva tettem egy merész dolgot, kisöpörtem a bankszámlámat és azzal a felkiáltással, hogy nincsen pénzem kajára, nem is vettem. Egészen oké a mostani eredmény. Folytatom még. Végül is van még a húsvét előtti szokásböjt, ez is lehet jó kifogás. És hát a nagy májusi olasz kirándulás költségvetése így nincs annyira szem előtt.

Öt kiló mínusz, jobb hangulat. Ám a lábam még mindig fáj, a mostani nagyon mászkálós munkám érzi a súlyomat, ezért ezen aztán kénytelen vagyok változtatni. Nincs mese, Andersen is meghalt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Cukor vagy szalonna at szalonnacukor.

Meta

