Nyertem egy szabadnapot

március 11, 2010 § Hozzászólás

Kerge boldogságosság érzése vett rajtam erőt, amikor megpillantottam a nappaliban PNL Hullámzó Balatonját. Azon nyomban kihullott a fejemből, hogy a sütőben készülődik valamiféle ebéd, lehoztam mellé az én egyetlen áthurcolt Darvasimat (Összegyűjtött szerelmeim) és útjára engedtem az orgiát. Szén az ebéd, de kit érdekel…
Parti Nagy Lajost lakótársaim hozták magukkal, mint esszenciális magyarországi darabkát, ugye a szívkötél nem enged, én is egyetlen magyar nyelvű kötettel vágtam neki a ködnek, most ez a kettő találkozott ott a bikkfa asztal bütüjén. Jó ez, de nagyon jó.
Az ebéd az egy kicsit angol, kicsit francia, lehet itt kapni a Sainsbury’s-ben előre gyártott kajákat, ezt a quiche-t mindig párban adják 1 fontért, ha akcióznak. A francia neve alapján jó dologra gondol az ember, persze az angol ízek miatt fordítva van (ebben az országban sok minden Fordítva van). Az általam kedvencnek és ehetőnek titulált quiche-ben sajt van, fehér szósz és sonka. Hirtelen fagyasztott ebédnek megteszi. Ám annyira rácsodálkoztam a magyar kötetekre, hogy elfelejtettem a sütőt, most kissé fekete állagú a cucc, node..
Tegnap este rántott gombára támadt kedvem, ám ebben az országban hirtelen felindulásból nem lehet rántott cuccokat elkövetni, mivel zsemlemorzsát hosszas beszerző hadjárat után lehet csak kapni, tehát tervezni kell, messzi boltba menni, a sarki lengyelnél se mindig elérhető. A liszt-tojás-liszt kombináció meg a tegnapi csillagzat alatt nem volt szerencsés, jó rettenetesen megégettem. Meg is fogadtam, műszak után nem főzök, lévén türelmetlen is vagyok, fáradtan éhes és a konyha hideg. Késő estére viszkiivásra voltam hivatalos abból az alkalomból, hogy extra szabadnapot sikerült tegnap nyernem magamnak az étteremben. Egyszer kérdezték, akarok-e menni, azonnal bólintottam, lecsaptam az alkalomra, vissza ne vonják! A múlt héten 52 órát teljesítettem, erre a hétre 49 van a beosztásban, de már négy hete csak egyetlen szabadnapom van hetente. Kell a pihenés. Majd vesznek még fel embert, innentől nem az én bajom, csak az, hogy a visszerekkel nem lehet vicceskedni.
Legalább ma el tudok intézni bankban lakcímváltoztatást (január vége óta nem nagyon sikerült), internetszolgáltatónál számlareklamációt és végre normálisan neki tudok feszülni az angol szótárazási elmaradásaimnak. Már csak ez a része van hátra a nyelvtanulásomnak, azt a hiányzó százezer kifejezést kell felszednem, ami útját állja a könnyed ánglius csevegésnek.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Nyertem egy szabadnapot at szalonnacukor.

Meta

