Szabadnapos csip-csup ügyekről

február 2, 2010 § 4 hozzászólás

Reggel nyolckor elkezdtem felkelni és fél tízre fejeztem be, azután porridge reggelire és elmentem még egyszer a régi lakásba, mert megjött egy könyv, amit már több mint egy hete vártam. A postás végre jó pakkot hozott. Útközben kattogtattam a telefont, terveim szerint egy darabig nem kell mennem Thornton Heath ezen környékére, hát gyorsan lefényképeztem.

Kis buszozás hazafelé, majd felderítettem a kétsarki hipermarkecet (Morrisons – ezt a láncot még nem ismertem), vettem pár apróságot és tisztítószert, valamint egy szép margarétás tányért, egy jénai tálat és két pizzát.

Kipróbáltam az új kádat és a benne való könyves hencsergést. That’s fine. Szóval jó volt. Mivel Londonban hat fok van mindenhol (a lakásban is), sapkában dekkolok az ágyon, és végre elkezdtem rendezgetni a fényképeket.

Egy sorozatot fel is tettem, most feliratokat bütykölök, csak ami eszembe jut két hónap után.

Anyway, jaegyébként a szomszéd netjét lopjuk, nem kódolta a wifi-t a balga… de azért 12-én jön majd a saját és fizetett vastag vonal.

Valamint kibontottam azt a váras medvés kekszet, amelyet haza akartam vinni megmutatni, de a füzesabonyi rettenetes kalandos pálinkát vittem el helyette véletlenül. Amit még mindig nem bontottam ki.

  • rhumel szerint:

    6 fok a lakásban???
    Akkor a mi kinti sokmínuszos hidegünk tkp. meleg?:)

  • Meta Hari szerint:

    sikerült olyan lakásba költözni, ahol a gázszolgáltató a British Gas, ami azt jelenti, hogy a legdrágább a piacon. 1 köbméter gáz 9 font. A beköltözéskor elfogyasztott gáz árának észlelésekor sűrűn megfogadtuk, hogy spórolunk. Legalább addig, amíg el nem tudjuk érni, hogy szolgáltatót válthassunk. Két hét kábé. Viszont a meteorológiai előrejelzések tartós 6-9 fokot jeleznek előre… azért az otthoni időjárásnak is megvannak az előnyei :)) ha otthon lennék, nem ülnék friss hajmosott állapotban az ágyon, mint most. Hanem inkább hógolyóznék kint a friss levegőn :))
    De azért – ha még jól emlékszem – Neked vigyáznod kell a munkahelyi hideggel is, úgyhogy inkább forró teát kívánok viszont :) Tényleg, ne küldjek jóféle ánglius teafüvet? Az van itt dögivel és ez legalább jó!

  • rhumel szerint:

    Munkahely, hála az égnek meleg. (Vagyis már nem a folyosón csücsülök a huzatban)
    Persze azért teázunk. Viszont alig várom a nyarat sörrel és lángossal:)))

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Szabadnapos csip-csup ügyekről at szalonnacukor.

Meta

