Egeret fogtam lájf

november 26, 2009 § Hozzászólás

Pontosabban vettem £3-ért két agyonragacsozott papírdarabot. Aztán betelepedtem a fotelba a frissen agyonsütött pizzámmal, a géppel meg az újsággal. Kényelmesen múlattam az időt. A dög meg azt hitte, veszélytelenül futkározhat. Fél óra múlva meg is lett az eredménye a randalírnak, beleszaladt a tutiba, hogy még a szőre se fénylett az ijedtségtől. Mondjuk rondán nyüsszögött vergődés közben, de nekem be kellett fejeznem a pizzát és ki kellett szállnom a fotelból a seprűért. Hogy aztán egy jól irányzott mozdulattal…


Update 22:28
Kettőre emelkedett az elkapott egerek száma.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Egeret fogtam lájf at szalonnacukor.

Meta

