uj nap uj hely uj idoszamitas

november 23, 2009 § 7 hozzászólás

http://www.youtube.com/watch?v=Jljsz4197aM

 a jelzett dal volt az elso, amit itt hallottam es kezdem tapasztalni az emberek alaphangulatan / el vagyok varazsolva

  • bluemoon szerint:

    Légyszi, légyszi mesélj, mert kifúrja az oldalamat a kíváncsiság! Olyan csöndes, visszafogott és titokzatos vagy, hogy ihaj.Tehát?!

    • Meta Hari szerint:

      Na én is már legalább ugyanennyire várom, hogy rendesen szabadnapos legyek és behozzam a több hetes lemaradást :)) szerdán nem kell mennem sehová, fel se kelek :))

  • bluemoon szerint:

    Na jó. addig már csak kettőt alszunk. A jó benne az, hogy viszont csak egyet dolgozunk!:)

  • bluemoon szerint:

    hahóó, ma szerda volt! És sehol semmi. Mégse volt szabadnap?

    • Meta Hari szerint:

      hát nem, be kellett ugranom egy helyettesítő műszakra. azt számolom, hogy az elmúlt fizetési periódusban a lehető négy szabadnapból csak kettő volt, talán akkor most már kapok 4oo font feletti fizetést… csak azt meg mikor költöm el, ha mindig dolgozom?!
      na most itt 15:49 van, elintéztem a parasztfelkelést és mielőtt még nekiesnék a felmosófának, elmegyek a bankig, megtudni, jött-e fizu és esik-e útközbe egy teszkó

  • Vera szerint:

    Én is nagyon vártam a friss híreket, talán ma……

    • Meta Hari szerint:

      ma már tényleg itthon vagyok egy kicsit, a gondolataim is összesűrűsödtek eléggé, tehát kell valamit írnom, ráadásul mindjárt megyek az írástámogató pizzáért :)

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading uj nap uj hely uj idoszamitas at szalonnacukor.

Meta

