Az októberi telihold döbbentett rá

október 3, 2009 § 2 hozzászólás

hogy itt mindenki masszívan hibbant. Szerda délutántól folyamatosan dolgozom (a nagy szabadságolás ugye itt úgy megy, hogy amíg nem dolgozol, ne is egyél, fizu nyista), a vendégek az étteremben egyre furábbak.
Vagy én tudok egyre jobban angolul és az ő tipikus humoruk egyre jobban villan – nincs határozott tudományom e téren, de hogy egy sor elmebeteg-vicces dolog történik, én meg mint a fakutya.
Két napja, sőt, már három! azon röhögök, ahogy a Sárga lesrilankázza az egyik kolléganőt, aki egyébként Shrikala. Viszont indiai születésű a csaj, minden hinduság látszik rajta, járás közben műteni lehetne és még csoszog is, habár penge a feje, csak kissé sokat beszél és fontoskodik. És azt le se tudom írni, milyen egy kínai angolja, amikor éppen nem kutyaugatást utánoz, hanem viccel. Szólval Srilanka most idecsöppent a bandába, mindenki csipkelődik vele és én is teli szájjal vihogok az új becenevén, naná, most már nem engem szívatnak. Azt hiszem, nem etikus ez, de annyira jól esik, hogy már kikerültem az alanyok közül, hogy gátlástalanul röhögök. Semmi lelkiismeret és az ő furkálása is off.
Ráadásul.
Ahogy itthon nálunk a nagyon szegénység jelzője a banglades, úgy az indiai lakosok között, akik londoni bevándorlóként élnek, ugyanilyen lesajnáló a Sri Lanka név. Hát ez új volt és még egy strigula a működő rasszizmus mellé.
Teljesenmás.
Tegnap este, amint kocogok hazafelé azzal a fáradt pingvin járásommal és még a talpam is fájt (fight volt, na), találkoztam egy villogó szem tulajdonosával, amint az éppen az angol alacsony kerítésen elhagyott félig üres pizzásdobozból húzta ki a maradékot. Őkelme róka volt. Ráadásul még vagy tíz percig azon gondolkodtam, hogy hívják ezt a dögöt angolul. És sehogyse jutott eszembe, pedig már a vakondnál tartottam, ‘aki’ gopher. Hazaértem, köszönés után rögtön hogyhíjjákarókátangolul, fox vagy mire is gondolsz, ánem-arraafolyékonyra-csakazállatnevekell….
Ma este már kettőt láttam, amint kedélyesen fosztogatják szaladgálás közben a kukákat. Érdekes, most tudatosul, hogy kóbor macskát egyet sem láttam errefelé. Ravaszdiból annál többet. A kertünkben a rókalyuk még a műholdról is látszik.
Jamég.
A masszív hibbantságról a folyományok. Az étteremvezető a legnagyobb forgalom idején egy összecsavart mosogatóronggyal hajkurássza a legyeket a kasszák körül. Eredeti angol csávó. Ugyanő a Facebook-on vicsorító vigyorral szerepel. Másik angol csávó: háromnegyedes ujjahosszú szövetkabát, alatta kockás ing, szűk fekete farmer, amely boka fölött úgy öt centivel hirtelen befejeződik, felfelé kunkorodó orrú cipő, elég alaposan koptatva orrától a sarkáig – megszólal és értelmes angolt használ (belvárosit), majd befejezi a kajarendelést és előhúz egy teletubbis bukszát, amiből fizet…
A rókát majdnem sikerült lefényképezni, legközelebb résebben leszek.

Reklámok

  • bluemoon szerint:

    Jól van! Kipihenve, kedélyesen, optimistán. Hajrá. Ez a “vagy én tudok egyre jobban angolul” külön pontot érdemel.
    Hiányzott már a bejegyzés:)

  • Vera szerint:

    Vártam már a beszámolóidat, élményeitekről szóban is hallhattam Anditől. Köszönöm a fantasztikus ajándékot :-)

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Az októberi telihold döbbentett rá at szalonnacukor.

Meta

