‘Beszélj kalózképpen’-nap volt ma

szeptember 19, 2009 § Hozzászólás

Találkoztam is az Earl’s Court metróállomáson sok kalóznak beöltözött fiatallal meg némi alkohol. Bevásárolni indultam, börönd-e vagy hátizsák és némi szuvenír, de nem lett ebből semmi. Elmentem inkább Richmondba, megnézni a Temze partját. Mit ne mondjak, óriási meglepetés ért. Párás idő és távoli köd látszott, a víz fölött mohaszag, a városka nagyon angolosan vagány volt, régi házak és közlekedési dugó késő estig, a Temze partja meg mint egy népünnepély.
Tegnap műszak után Caterham-ban jártam és Caterham-on-the-Hill falucskában is, sőt Old Coulsdon be is röpült a kedvenclistámba, a Tudor-stílusa miatt.
Na ezt is gyorsan megnéztem – ilyen napok voltak, kirándulási kiindulások lesznek, őszi programokra jók, jajj, csak legyen rendes szabadnapunk!
Plusz: Kew Gardens igencsak szaftos növénylátnivalónak ígérkezik.
Képek hamarosan, azazhogy coming soon.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading ‘Beszélj kalózképpen’-nap volt ma at szalonnacukor.

Meta

