Már majdnem

augusztus 28, 2009 § 1 hozzászólás

baconcupcakesMár majdnem kolbászos muffin. Csak egy lépés választja el…

A reggeli gyorsító elfogyasztása közben/után bukkantam erre a gyöngyszemre és még pár elvetemültségre a The Huffington Post honlapján.

Egyébként már majdnem megszerettem ezt az országot, mert itt annyiféle bacon van, hogy ihajj, füstölt, nem füstölt, szeletelt, egész (ez olyan, mint az egész trappista sajt, csak nem piros a nájlonja, hanem átlátszó), érlelt, borsos meg még ki tudja mennyi. Azt még nem tudom, hogy igazi bacon-mekkába keveredtem-e, mert a mi vidékünk kevéssé lakott english-angolok által, de majd mindenképpen végzek vizsgálatokat e tárgyban. Tegnap amúgy is sajtos-békönös lepényt (quiche) vettem, már majdnem megettem, de inkább ma éjszaka lesz ez a vacsora.

Reklámok

§ Egy hozzászólás ehhez: Már majdnem

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Már majdnem at szalonnacukor.

Meta

