Az első magyar postám

augusztus 22, 2009 § 2 hozzászólás

A szombatok mindig a sápszedők napja, lakbér, gáz, blabla, meg nagytakker, bevásárlás, sopping, illetve a háztartás ráncbaszedéséhez szükséges alapvetések napja. Tegnap sikeresen nyertem magamnak egy tíz órás munkanapot (na jó, úrinő biztosra nem fogad, sejtettem erősen, hogy délben fel fognak hívni, menjek korábban és félálomban kapásból, gondolkodás nélkül), na a végén az lett, hogy jócskán a délelőtt közepén másztam ki az ágyból, de aztán gyorsan vissza is, sőt.

Olyat tettem, amit nagyon ritkán, ágyban eszegettem egy kicsit, laptop, újság… Aztán jött a Görög, a landlord, elvitte a heti pénzt, aztán jött az első szomszéd, a Hajász, hozta a leveleket. Néha lusta a postás bejönni a kerti lakásokhoz, csak besuhintja a pakkot a fodrászatba, a Hajász meg olyan rendes, hogy hátrajön és beadja.

Ott volt közte az I. Molytalálkozó képeslapja is!! Akkora meglepetés volt, hogy

1. magyar levél, nem az angol hivatalok nyaggatásai, bank, satöbbi

2. pont arról a nyári eseményről, ahová nagyon akartam menni, de nulla valószínűsége volt

3.  abszolút egyedi, szinte mint egy ex-libris, vagy mondhatnám úgy is, ex-molyis lap.

4. hullajó banda van ott (REKLÁM, REKLÁM), vidámság és szertelenség a komoly lapok között, erősen hajaz a régi Nagykönyvre, bárkinek ajánlom, vegyen előtte időt magának, akár használtan is, mert oda kell. Én mostanában béralvást nem vállalok, molyolok, ha jut.

Sajnos csak percek jutnak, de ezek is százszorosak, lévén magyar nyelvről és magyarul olvasásról szól az egész, meg hát az angol nyelvvel kemény céljaim vannak, mégis olyan jó visszakanyarodni a kultúr-gyökerekhez, csokihab ez, itt nem vagyok analfabéta, mint amúgy idekint. Vérlázító, mennyire számít ez.

Szóval most (hánglisul mondom) hálaful vagyok :)

molylap1molylap2

  • heni szerint:

    Pont regisztrálni készültem és meglepve láttam, hogy te ott:)

  • Meta Hari szerint:

    Jol tetted, hogy odamentel :)) ez egy amolyan KELL-OTT-LENNI hely. A kezdetek ota mar egeszen megcombosodott a konyv- es temaallomany, no meg a molybanda :) kacsintgatok a regi bagolykommandora, de nem merem az amugy is keves idot meg jobban elverni…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Az első magyar postám at szalonnacukor.

Meta

