Utikonyvben bol valvel helyett utazni

július 30, 2009 § Hozzászólás

Sokszor emlegettem mar a varos legnagyobb bevasarlokozpontjaban levo kedvenc konyves boltomat. Ma csak ot percre mertem bemenni, mert siettem is munkaba es a szabadon elkoltheto penzegysegeim is fogytan vannak, de hat megint ugy esett a dolog, hogy egy konyvvel jottem ki. Rakaptam az utikonyvekre, ha mar n

Ennyi maradt az egészen hosszú ömlengésből, most fogalmazhatom egyszerűre és tömörre újból.

dkeyewitnessromeAz egyik az angol nyelvű Rómát bemutató darab. Már otthon is nézegettem, csak a túlsokforint-egytémára címkét kapta, az ötezer körüli árával, amit még kedvezményekkel is nehéz lefelé tornázni, meg hát akkoriban nagy rajongója voltam a szöveges bemutatásoknak. Itt Londonban került a kezembe egy londoni útikönyv a DK Eyewitness sorozatból, bezsupp a táskába és a célhelyszínre érve máris elő… Egy oldalon ott van benne az a hely, ahol vagyok, a fényképek nagyban segítik a tájékozódást, a kiegészítő miholvan-rajzok

Származási hely: 2009_08_03_TATE_Modern

pedig még könnyebbé teszik az odajutást, a felismerést. Kétszer is hosszabbítottam a kölcsönzésben, látván, mennyire rosszul gondoltam az egészet korábban. Most a római helyszíneket járom be újra és pótolom a kimaradt háttértörténeteket. Nem mellesleg sok szót tanulok.

A másik insight_northernitalyszintén egy ilyen képes-rajzos-szagosmajdnem könyvcsalád tagja, ahogy érzem, a konkurencia :) Ebben talán egy picivel több a szöveg, és vannak egész lapos fotók is a hangulatábrázolás miatt,

Származási hely: 2009_08_03_TATE_Modern

de jelentős különbség nincsen, maximum az útikönyv-író választásaiban, hogy mire helyez nagyobb hangsúlyt. A Discovery csatorna logoja a sarokban azért eléggé erős mérce a színvonalhoz.

Mindkettő kivitele nagyon pofás, vastag és strapabíró kötés, nagy fülek, amelyeket be lehet hajtani akár a könyv közepére is hullámosodás nélkül. Kifejezetten útikönyv-praktikának érzem és roppant hasznosnak, a londoni változat emellett még megtartotta a kismillió prospektusomat, térképeket is, széthullás nélkül. Azt hiszem, ez a típus a villámlátogatásokhoz használható a legjobban, rövid odaszaladok, megnézemezt, ittisvoltam kirándulásokhoz. Meg a jó fotós témák elcsípéséhez, amikor kevesebb idő van a helyszín alaposabb átnézéséhez.

Továbbra is

És akkor az történt, hogy megszakadt a net. Most harmadjára rángatom elő e témát, egyszer csak sikerül normálisan befejezni, illusztrációkat is fotóztam, ezek után már muszáj. Send post…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Utikonyvben bol valvel helyett utazni at szalonnacukor.

Meta

