Southwark Cathedral, here since 606

július 26, 2009 § Hozzászólás

museum

Azt olvastam a katedrális melletti kis táblán, hogy az első templomot ezen a helyen 606-tól használják, amely egyszercsak leégett, a következőt 1212-ben adták át. Micsoda számmisztika ez, kérem! – gondoltam, és olvastam volna mondjuk a 2424-ről is, csak az még nem jött el… De mi lenne, ha egyszer utána járnék, mi történt a templommal mondjuk 1818-ban… a tábla kicsi volt és esett is már az eső, úgyhogy nem böngésztem tovább, hanem eltettem az infót a kisfüzetbe a Megnézni nem árt rovatba.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Southwark Cathedral, here since 606 at szalonnacukor.

Meta

