Camden Basic

július 26, 2009 § Hozzászólás

Ehhez a vasárnaphoz tartozik egy mottó: 11 év múlva. Remek kis találkozás volt, gyors élettörténet-skiccek a piaci forgatagban egy tál curry mellett és némi kicsike alkohol egy pub emeleti ablakában. Szereztem egy újabb strigulát a “London nyüzsgő és fantasztikus” címkém mellé, megtapasztaltam ismét, hogy igenis létezik az, hogy “ugyanott folytattuk, mint…” és apró trükköt is kaptam az ánglus nyelv tanulásához. A végén meg három akkora fánkot (csokist főleg, de almás is volt) vettünk egy fontért, hogy beillett két napi hideg élelemnek…

A metróban nagyon meleg volt, nem is volt még annyira nagyon késő, a bérletem jogosított mindenféle tömegközlekedős garázdálkodásra, ezért kijöttem a föld alől és sétáltam egy kicsit a Soho-ban, uhh, fantasztikus, csábító, zenés, könyves, szeszes, látványos, forgatag és riksák is láthatók. Egy kicsit ugyan esett az út végén, ezért keveset fotóztam, többet vonatoztam a belső pályaudvarok között és aztán ismerősök hangjára lettem figyelmes, amikor már majdnem indultam haza. Szerencsémre nem vettek észre, igazán nem volt kedvem a volt lakótársaimmal bájmosolyogni egy ilyen nap után. Azt hittem, hogy már soha többet, erre sorra botlom valamelyikükbe… hmm… na majd remélem ez is egyszer elmúlik, ki fogok kopni a köztudatból. A vonatozás közben kristályosodott egy összefoglalás, ezt csak úgy magamnak írom, csiszolgatás végett, életcél csak a megszállottaknak jár.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Camden Basic at szalonnacukor.

Meta

