Könyvmolyos kellékek

július 24, 2009 § 11 hozzászólás

Este van, este van, kiki nyúgalomba… igen ám, de sikerült este hétkor úgy bekávézni, hogy azóta se tudok hunyni egy pillanatot se, csak kattog a fejem. A neten böngészek olvasólámpa után. Jó pár nappal ezelőtt kiégett a villanykörte a szobámban, és a fura angol izzó-szerkezetek miatt nem sikerült kicserélni, mert az üveggömb a kezemben, a menetes rész meg a foglalatban maradt. A házban lakó fiúk szakértelme… hmm.. még próbára szorul, na majd meglátjuk egyszercsak. Mindenesetre kell olvasólámpa amúgy is, hogy lehessen ágyból, fekve és egyéb hencsergős módon olvasni, valamint semmiképpen ne kelljen kiszállni a fészekből elalvás előtt, hanem legyen közel a kapcsoló.
Az internet olyan mint Amerika, itt minden van. A talált csemegék a következők, csakis szívfájdításként csatolom ide, mert se dollárom, se szabadon elkölthető egyéb pénzegységem nincsen, különben is, egy sima olvasólámpa is ugyanarra az olvasmányra világítana… A polc és a könyvborító csak hab a tortán :)

herrington-catalog_1941_13604133moodshelfmaintokyo_plusd_bookcup

  • Vera szerint:

    Az a kötetre szerelt lámpácska pedig nagyon ígéretes :-) Csak az a gond, hogy fekve néha még a könyv is elég nehéz ( Pl: Darvasi : Virágzabálók), amire megérte ennyit várni, mert nagyon tetszett. Remélem augusztusban tényleg jársz majd magyar földön és akkor már viheted is magaddal, pont olyan vaskos, hossú ideig olvasható, ahogyan szereted :-)

    • Meta Hari szerint:

      Húú, ez jó hír, hogy vastag is és hosszú is és tényleg lassan akarom olvasni :) Spiró Fogságával voltam így, hogy nagyon sokáig húztam, de aztán beszippantott és három kórházi nap alatt vége lett. De az a három nap nagy élmény volt, biztosan össze is tudom/lehet kötni a főszereplő mászkálását a világban és az enyémet.

    • Meta Hari szerint:

      És az is külön jó, hogy neked tetszett, átment akkor az első szűrőn :))

  • bluemoon szerint:

    http://www.ikea.com/gb/en/catalog/categories/departments/bedroom/10732/
    http://www.ikea.com/gb/en/catalog/categories/departments/bedroom/10732/

    Az állólámpás sorban az utolsó három pl. egészen jó. nekem is van olyan Lersta tipusú, és jól használható.
    Aztán itt van ez is: http://www.ikea.com/gb/en/catalog/products/10146337

    Hát pont az IKEA-ról feledkeznél meg, ha lámpa kell?:)

    • Meta Hari szerint:

      Remek, remek :) mintha műholdról figyelnél… :)) épp az ikea felé kacsáztam, mikor láttam, hogy jöttek a tippek, no azért a linkeket alaposabban csak itthon néztem meg, amikor már az egész batyut hazahúztam. Majdnem megint vettem egy Lersta típust, de sajnos akkora Q szél volt az ikeában, hogy nem volt már egy se a bemutató darabon kívül. Az is alaménium színben, nekem meg az otthoni lámpám fekete volt és a vele való nosztalgikus kapcsolatom miatt nem akartam másikat :))) Majdnem egy órát keveregtem a világító osztályon, mire döntöttem és kiválasztottam az izzót. Leizzadtam teljesen, vagyis hát inkább ‘leizzódtam’ :))
      Az meg hogy van már, hogy pont olyan lámpákat mutatsz, amilyenek a régi pesti lakásban voltak?? :)))

    • bluemoon szerint:

      Tán lehet, hogy egy srófra jár az agyunk?
      Meg ezek a lámpák azok, amik normális árúak.:)

  • heni szerint:

    Válaszmail, Darvasi-kötet folyamatban!:)

  • Meta Hari szerint:

    Dejodejodejo :) egyebkent nem kell kapkodnod, 2 honap siman belefer :)

  • Meta Hari szerint:

    Hmm, izee… azazhogy … Talan akkor meg is alakithatjuk a Viragzabalo olvasokort :))

  • heni szerint:

    Jó:) Közbeszólt a nyaralás, aztán amikor most végre könyvesbolthoz jutottam, ott épp nem volt, skandallum. Én Száz év magányozok épp, bűnös élvezet.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Könyvmolyos kellékek at szalonnacukor.

Meta

