Épp az IKEA-ba megyek

július 24, 2009 § 1 hozzászólás

Lóg az eső lába, illetve egy apró kis zápor volt is, de már fel se tűnik… A csigak is sietnek, a háttér sarkában látszik a fenyegető felhő színe.
Már messziről látszik, hogy Q nagy Sale van az IKEA-ban…
Harmadik nekifutásra végül sikerült eljutni az áruházba, de még ehhez a harmadikhoz is kerültem egy akkorát… kaptam egy infót, hogy az a busz, amely Purley felől jön, az ott áll meg a parkolóban az áruház előtt. Hát kicsit se az a busz volt, amellyel mászkáltam az elmúlt napokban, hmm, de legalább most már tudom, mi van merre és hogyan. Egy negyed városrészt körbementem az Ipari Parkban, mire bejutottam a Hipermarket Parkba és azon belül is az olvasólámpámhoz. Sokszor láttam már ezt a két nagy tornyot, ami igazán kéménynek néz ki, nézegettem is a csíkokat a tetején, de nem esett volna le, hogy pont ikeakék és ikeasárga… no szép kis bóklászás volt, félig futva, nehogy utolérjen az eső…
Bent olyasmire számítottam, mint a pesti áruházakban, de nem, itt egy hatalmas belső átépítés közepébe csöppentem, függönyök, eszközök, palánkok, korlátok szinte mindenhol, utak átfestve, papírtáblák. Néhány bemutató szoba megmaradt, a többi helyen kartondobozok felhalmozva, raklapok, és néhány láthatósági mellényes szerelőember mászkált a függönyök között. Volt pár hely, ahol izgatott kopácsolás hallatszott. Mindezek között a vásárlók teljes nyugalomban keveregtek, boldogan élték vásárlói mivoltukat, pakoltak, tornyoztak, nekimentek a kordéval a mindennek, a gyerekek szaladgáltak és üresre fosztottak jó néhány Sale feliratú helyet.
Így tettem én is szert 17 fontért egy állólámpára (kép majd később, fekete-fehér), egy polár ágytakaróra (kék mintás), két nagy párnára (kék és piros), 4 izzóra, 3 ételtartó dobozra és egy lábtörlőre, valamint egy bevásárlószatyorra, amelynek majdnem kiszakadt az alja, mire hazahurcoltam benne ezt a sok szajrét. Szerencsére ez csak 30p volt. A többi értéke viszont felbecsülhetetlen, sőt a lámpa dobozának már meg is találtam az újrafelhasználási módját. Pakk lesz belőle egyszercsak.
Most már csak olvasni kéne :))

Reklámok

§ Egy hozzászólás ehhez: Épp az IKEA-ba megyek

  • Vera szerint:

    Már látom hazauazáskor a bérelt különgépet :-)Jó olvasását a remek szerzemény segítségével. Ha rendesen ááramtalanítod a foglalatból fogóval ki lehet szedne a benne ragadt izzó maradványokat és már jöhet is bele az új.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Épp az IKEA-ba megyek at szalonnacukor.

Meta

