Angliai ugyanaz

július 9, 2009 § Hozzászólás

Szerelore varni ebben az orszagban is ugyanolyan, mint Magyarorszagon. Harom hete megirtak, hogy ma jon a technikus bekotni a Zinternetet delutan 1 es 6 kozott. Harom oraval korabban eljottem munkabol, most ot ora van, kozben kimostam az egesz haz szennyeset, aprolekosan vegigolvastam a mai Guargiant, ebedeltem a Metro folott, teregettem is a kertben, mar egeszen nagy levelezesbe (exceges) bonyolodtam… Es lehet talalgatni, hol van a szerelo. Meg a net.

(tok tuti jo dolog az iPhone, a barhol netjevel, ehh, akkora 3G van benne, hogy Nemmondom Ki is elajulna tole, na de megiscsak jobban szeretnem mar a laptopon terjeszteni a haboksagaimat :)) azon gepelni meg mindig magasabb minoseg, bar az iPhone is meglepoen jol uzemel, azazhogy kattog az ujjaim alatt)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Angliai ugyanaz at szalonnacukor.

Meta

