A Bohoc mindig rajon

július 7, 2009 § 2 hozzászólás

A Bohoc itt is rajott, hogy a zaros muszakba kell engem beosztani, mert az jobban megy. Bar ma voltam az elso ilyenben, maris unom, regen hosszu eveket dolgoztam at az ejszakaban. A hajnali felkelest meghagyom a tortenelemkonyv szereploinek, akik kapaval, kaszaval… Volt a hajnalozasra 3 najlongyari evem, nem ment. Itt a sok fontert kell, de.
Maga a munka eleg unalmas, ki kell vakarni a napi koszbol az egesz kocerajt, de persze itt amolyan angolos modiban kell. Nem nagyon alaposan, csak ahol latszik. Az emberek itt is “erdekesek” este nyolc utan. Ma akivel talalkoztam nyolc utan, az vagy ittas volt vagy tudatmodositott vagy oltonyos. Nemelykor a fentibol tobb is egyszerre. Es hazafele elkapott az eso is, no egy szot se szolhattam, teljes kinezeti hasonlosagot produkaltam husz meter caplatas utan.
Holnapra annyi tervem van, hogy semmi. Delben felkelek, szerzek a szemkozti fuszeresnel tejet, kettoig punnyadok, levelet irok, aztan ugyanez.

#

Update – egy nappal kesobb. Most olvasom vissza, hat kicsit zavaros lett a gondolatmenet, lehet, hogy kellene nyitnom egy fesuletlent az ejszakai gondolatoknak is… vagy nem is. Annyi a hasonlosag a hetfohoz a mai kedden, hogy most is megaztam a munkahelyre valo kozlekedesben. Most mentem es aztam akkor, kozvetlenul indulaskor, aztan hirtelen kisutott a nap, mentem tovabb, ahogy beertem a setaloutcaba, megint esett, pff. Egyelore megsem esernyovasarlason gondolkodom, hanem talan egy kapucnis puloveren, itt az amugy is divatos, sokkal jobban, mint a kezlefoglalo szerkezet. Es a munkakezdet utan eltelt harom ora es megint elkezdtem az unatkozast. Ma egyebkent olyan kollegakkal vagyok egyutt, akik nagyon nyomjak a fekete szlenget, alig ertek szavakat belole. Ennel meg a tudatmodositas is jobb, nekem speciel egyenruham van, de barmi megteszi :))

Ami viszont nagyon feltuno, hogy alig van forgalom a varosban. Ennyire sokan nezik a televizioban Jacko bucsuztatasat.

#

Update Part 2

Megint ejfel van, ezt a napot, a hetediket, ki fogom szedni valahogy a naptarbol. Nem akart semmi ugy menni, ahogy. Nem volt balhe vagy a szokasos mekis ugraltatas, csak sehogyse akart a tolmacsgep a fejemben mukodni es a mellettem allo csajok csip-csup csetelesebol meg a kotoszavakat se… mashol jartam azt hiszem, es egy kicsit most olyan jo lenne szabadsagra menni ebbol a nyelvbol. Beszelhetnenek hozzam mondjuk antarktisziul vagy valami masik dallamos nyelven… Ma azt hiszem pontosan a hanglejtesekkel volt bajom :)

  • rhumel szerint:

    A tudatmódosított öltönyösnél az ittas öltönyös-e a jobb “kuncsaft”? :))) Vagy netán a hármas egyezésű?:)
    Az este dógozás nekem is jobban tetszene, mint a hajnali. De hát ez van. Egyszemélyes bagolykommandózás után bizony 5 után már kávézni kell…
    Ja, és csak azt akartam írni, hogy nekem is kéne már levelet írni. Pl. Neked:) Majd. Remélem, végre egyszer, nemsokára úgy lesz.

  • Meta Hari szerint:

    Uhh, ne is emlegesd azt a kommandot, nem tudom elmondani, mennyire hianyzik :)) Ma ismet ramtort az erzes, hogy valahol mashol kellene lennem. Volt egy film, ahol ezt “furfangos eszaki szel”-nek hivtak, de nem szel ez, hanem valami mocorgo nyugtalansag… na errol is keszul mar egy level egy ideje, de mire… ehh, jovore :))

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading A Bohoc mindig rajon at szalonnacukor.

Meta

