Mindig is ilyennek kepzeltem a sherwoodi erdot

július 4, 2009 § 5 hozzászólás

sh2sh1

Reklámok

  • bluemoon szerint:

    Na jó jó… de Robin Hood nélkül mit ér az egész kerek erdő?:-)

  • Meta Hari szerint:

    Biztosan ott van a fa mogott :))

  • s@só szerint:

    vááádejóneked, hogy láttad élőben! Mindig is szerettem volna ottjárni. Srácként félévente elolvastam a Robin-t….. és a kevinkosztneres film, hát az is…..

  • rhumel szerint:

    Ez tényleg olyan, mint amilyent “bent a fejemben” láttam…:)

  • Meta Hari szerint:

    @saso: sajnos ez nem az igazi, hanem egy wimbledoni reszletke az angliusfoldi erdoszeru dolgokbol. Listan van wiszont a walodi sherwoodi erdo…mert hogy minden nyaron elolvastam en is :) mar van atlaszom es mar megmertem a terkepen, hol van es hat egy kicsit kozepesen messze, de nem lehetetlen, beszamolas az lesz!

    @rhumel: az igazi hasonlosag bemutatasa ugy pentek magassagaban kovetkezik, akkor tudom netre loni a rendes fenykepeket, itt mar elo van keszitve a helye.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Mindig is ilyennek kepzeltem a sherwoodi erdot at szalonnacukor.

Meta

