Konnyu vegyes

július 1, 2009 § Hozzászólás

Talaltam egy naan kenyer nevre hallgato finom kis dolgot. Keleti persze, igy aztan eheto is. Szemelyes kedvencem a fokhagymas-korianderes valtozata. Ma eppen a kis lepeny formaju naan kenyeret kaptam a boltban, de van olyan alakban is, mint egy pizzaszelet, ehetoseg szempontjabol kulonbseg nincs. Vagy csak annyi, hogy egyik tovabb tart, mint a masik.
Olivaolajjal kevert margarint szoktam venni, az enyhen sos es olivas ize mindent megbolondit. Sokszor csak annyit teszek, hogy felmelegitem a naant mikroban es vajjal kenegetem. Maskor meg mozzarellat olvasztok ra es paradicsommal egyutt tuszkolom magamba.
Azt olvastam rola, hogy lehet kenyerpiritoban is melegiteni, nekem ez a mod egg kicsit kevesbe kedvenc vegeredmenyt ad, a sultebb alja olyankor ropog. Ezt meg a fogorvosi kezeles borsos ara miatt inkabb kerulom. A mikros melegites jobban csuszik, puhabb es kicsit gumisabb lesz, a vaj eppen jo, hogy raolvad.
Csak ugy magaban, kenyerszeletkent is kivaloan teljesit lecso vagy paprikas krumpli mellett. Bizony mondom.
Hat kicsi lepeny £1 vagy ketto pizzaharomszog alaku 75p a Sainsbury’s-nel. Ez a kozepes alatti arfekvesu bolthalozat kozepes arfekvesu minosege :)) szoval nem egy lidl, ami itt is nattyon occso es nulla minoseg, nemcsak Magyarorszagon.
Itt egy kep a mai vacsoramrol, mielott meg. Most mar mindegyikunk jol van, nyalom a szamat.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Konnyu vegyes at szalonnacukor.

Meta

