Lovas kozlekedes

június 25, 2009 § 7 hozzászólás

Kisse meglepodtem Wimbledon Common-ban. A falusias kinezetu varoskakozpontban mennek at eppen az uton, ketszer-tobbszor korbenezve, mert meg mindig fura a balrol jovo auto, masreszt most csucsforgalom van Wimbledonban a tenisz-biznisz miatt. Latok am mindenfele savot es rengeteg jelzolampa oszlopot es eszrevettem egy furcsat.
Mondjuk mar azt is furcsallottam, milyen fekete oszloperdot kepesek ezek az angliusok osszehozni, de hogy egy olyat alkossanak, amelyik kizarolag lovasoknak van… Na hat rohoges utan le is fenykepeztem a lampat, ami nekem fejmagassagban volt es lohatrol lehet kenyelmesen megnyomni, ha eppen valaki loval akar atkelni. Egyebkent kulon savjuk is volt a keresztezodesben, a sav szelen ugyanugy ott volt a sarga csik, mint az autos savokban, teljes az udvariassag es az egyenrangusag. Sebessegkorlatozast nem lattam egyedul.
Elkapraztam, hogy ezek itt milyen udvariasak a lovasokkal, aztan persze dohogni is kezdtem jo magyar reflexbol, hogy lonak-lovasnak elsobbseg meg mindenkinek sorry-sorry, de a boltokban mindenki gazol at mindenkin, mintha tank lenne, eleg csak egy kis “sale” felirat. De ugy egyebkent is, nagyon konyoklosen lehet itt vasarolni.
De persze a lonak kulon lampa van :)

Reklámok

  • bikfic szerint:

    Ez a külön lámpa nagyon jópofa! :))

  • Csigusza szerint:

    én ilyet még nem is láttam itt:) majd sasolom.
    bocsánat, a kommentem miatt, de nagyon fontos lenne tudnom, hogy hol van az a könyvesbolt ahol 49 p egy könyv leárazva.
    betáraznék én is belőle:)
    minap voltam a VHSmith-be és majd szétestem a 12 Ł áraktól.

    • Meta Hari szerint:

      Szia Csigusza :) nehogy mar bocsanatot kerjel, nem kell :)) ezt hagyd az angolokra. A nagyon olcso konyvek forrasabol 3-at talaltam eddig, az elso az amazon.co.uk oldalon az egyes konyveknel a hasznalt-demegjo allapotu fulben (a postakoltseggel vigyazni kell es trukkozni!).a masodik forrasom: a WHSmith, megpedig a Clealance polcok. Nalunk Croydonban a Whitgift Centre-ben egeszen nagy resz ez, kethetente van uj aru. A varosban koszalva jartam tobb WHS-ben is, csak a nagyobbakban voltak ilyen polcok. A keszlet meg teljesen vegyes es veletlenszeru. £2 alatt minden jo :) A harmadik forrasom a Charity Shop, ruhabol az Oxfam jo, konyvekbol meg a British Heart.
      Hatha tudtam segiteni :)

    • Csigusza szerint:

      igen, a charity shopokra én is gondoltam, de eddig egyen voltam és az nem nyerte el a tetszésemet, meg ott nem is volt könyv. itt is van a mi utcánkba WHSmith, de nagyon drága, könyvek-mesekönyvek 12Ł is lehet. van egy polc, ahol a könyvek 2 vegyél, a második féláron a tied, de eddig valahányszor két könyvvel mentem a kasszához, mindig kiderült, hogy az a könyv nincs is akcióban..pedig azon a polcon volt, és ez nem 1X történt meg:(
      én is néztem paddington bear-or könyvet, de 10 font és alig vannak benne lapok:( erre én hülye megvettem az ink heartot 4Ł, ami majdnem 600 oldalas, de az én szintemnek igencsak magas mérce:)
      egyébként köszi a segítséget:)

  • Meta Hari szerint:

    Ha majd megint lesz nalunk tele polc a leertekelt cuccokbol, szolok azonnal :) a tobbihez meg sok sikert kivanok, tenyleg vadaszni kell rajuk. Egyebkent mar en is vettem ‘nehez’ konyvet, telefirkaltam a szotarazott szavakkal, aztan letettem, majd kesobb folytattam megint, de van ugy is, hogy a felet sem ertem pontosan, csak a szuk tortenetert ragom vegig es azota sem tudom, hogy a foszereplo tolgy- vagy fuzfa mogott varta a gyilkost es merges volt-e vagy felindul, a vegere happy end lett es akkor boldogan tettem le, mint ahogyan a merfoldkoveket szokas. Szerintem neked is menni fog :))

  • heni szerint:

    Lomb Kató, aki vagy 16 nyelven beszélt, azt mondta, amikor új nyelvbe fog, fog egy regényt az adott nyelven és elolvassa elejétől a végéig, és az elején elég, ha csak annyit ért, hogy ki a női és ki a férfi főhős, a végére pedig többnyire tisztába jön az alapvető nyelvtani, mondatszerkezeti szabályokkal.

    • Meta Hari szerint:

      Az o irasait a nyelvekrol es a nyelvtanulasrol nagyon szeretem. Regota fent vannak a konyvei a polcomon es hat mind rongyosak. Az olvasos szokincsbovitesi trukkoket tole vettem kolcson. Mostanaban jottem ra, hogy miert is volt ez a nagy szakadek a fejemben a beszelt angol es az olvasos angol tudasom kozott. Sose beszeltem igazan sokat, sot talan csak perceket nyelvorakon, neha munka kozben. Olvasni meg tkp minden nap legalabb 1 orat. Most itt kint a szobeli vilagban alig olvasok es 8 orat beszelek, mintha a 4. honap vegere szukulne a szakadek…
      Azt hiszem, egyszer mindenkeppen kiprobalom Lomb Kato modszeret. Megtudni, vajon az az ut konnyebb-e vagy masfajta kacskaringoi vannak.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Lovas kozlekedes at szalonnacukor.

Meta

