…blight side of life…

június 23, 2009 § 2 hozzászólás

A Szent Szabadnapra valo tekintettel megneztem jol – ismet es angolul – a Brian elete cimu filmet, hogy ez a negyedev se legyen abszurdtol mentes. Ha mar egyszer ugy van, hogy negy napja nem esett… Gyanus ez itt Londonban, nattyon gyanus. Vagy kitort a nyar vagy valahol mashol esik. Persze uriember biztosra nem fogad :))
Egyebkent kadban habfurdozest terveztem konyvvel, de modositanom kellett, mert a szotar tul nehez egy kezzel, igy aztan inkabb megettem a reggeli maradek lecsot es keszulok a holnapi teljes szabadnapra.
A szemkozti hazat meg csakis nosztalgiabol es honvagybol fenykepeztem le. Ha mar ma amugy is a Hazagondolas napja van. Es lattam a Lidlben olyan bort, amelynek kaveizt irtak a cimkejere. Hulye angolok, angol hulyek…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading …blight side of life… at szalonnacukor.

Meta

