3 hónap – össze- és visszafoglaló

június 14, 2009 § 2 hozzászólás

Templom két saroknyira, kórház a kert mögött… lenti szomszéd kínai étterem, szemközt egy arab élelmiszerbolt és egy másik keleti kisbolt újságossal… hát király egy hely, ide költöztem. A házzal a dolgok rendben vannak, ugyan nem a legújabb kiadású, de a bérleti díj mértéke bőven kárpótol a kacsaláb hiányáért. És nem kell rá vigyázni.

A költözés eléggé vicces volt, a beosztásom szerint végeztem volna egykor, de a műszaknaplóba már valaki figyelmetlenül írta be, hogy háromig vagyok, és erre akkor még rátettek egy túlórát is. És végül négy óra húszkor hagytam el az ojjektumot…

Rohanás haza, a főbérlőm (mikor ezt írom már exesítve vagyon) sehol nem hagyott pénzt nekem, oppá, kaució, nosza fölhívom és aztán megegyeztünk, hogy ma még visszajön és akkor elvágjuk közös szálainkat. Hatkor megjelent. Utána felmarkoltam a hátizsákot és az új gurulós bálnatáskát (a mérete miatt, csakis), mindkettő repedésig tömve, könyv és konzerv, mi más. Alig bírtam lépni és a kapuból az utcasarokig ott felfelé kellett menni. Nagyon szerencsés helyzet, hogy mindjárt a sarkon van a megfelelő buszmegálló. A buszon aztán összeütközésbe keveredtem egy bébitankkal, a sofőr végül a nagyságunk miatt mindkettőnket letessékelt. Nekem volt szerencsésebb, mert csak egy megállót kellett mennem pluszban. Itt meg ugye a megállók nincsenek messzebb háromszáz méternél egymástól. De a súly miatt ez sem volt kis teljesítmény, háromnegyed óra volt, mire átmásztam az úttesten és a térképen 2 cm távolságot megtettem, azaz egy sarok meg mégegy. Gurulós táskát tolni reszkető lábakkal roncskavicsos úton – én magamba röhögtem és imádkoztam, ki ne essek az egyensúlyomból, mert felállni azt nem tudnék.

Húzni végképp nem ment volna, aztán itthon, azazhogy Itthon kijebb pakoltam a göncöket és a hatodik fordulóra felért a vagyonkám az emeletre. Azóta szappanszagúvá tettem a szekrény és a vadonatúj ágyneműhuzat tetején kapirgálok a számítógépen, rózsás ambipur-illat dől ezerrel, a szünetekben kínai levesszag tántorog az ablak előtt.

Ma éreztem először azt, hogy könnyedebben jönnek a válasz-mondataim a többiek kérdéseire, hoppá, néha nem is gondolkodtam, hoppá, keményen el is határoztam, hogy kettőzök a hallgatósdi tanuláson. A vendégek megértése valamiért ma csudajól ment. Csak négyszer értettem teljesen mást, de aztán kimagyaráztuk egymást.

Az első vacsora a tegnapi halas maradék fele volt. Egyébként ezidőtájt emlegetve lett az ángliusföldi kolbászos kerítés, a délután első felében pozitívan, a másodikban nem pozitívan. Maradok a realitások földjén, nekem három hónapomba telt ez a helyzet, hogy talán megvetettem az egyik kisujjamat az országban. Illetve mától a másodikat. Ahhoz, hogy elérhessem a vállonveregetés szintjét, nyolc ujjat kell még bevonnom a kapaszkodáshoz. Nyelvtudás és normálisan fizetős munkahely, ez lesz legalább-legalább egy ötujjas téma. Az elcsaládosulás – na egyébként ez nem fenyeget – majd lehet a maradék téma. A “don’t panic” szlogent meg fel kell írnom erre az ajtómra is.

Nem mellékesen megutáltam a rózsaillatú ambipurt, mellé is tettem az előbb a mekiscipőből kigyötört zoknit, egyezzenek meg szépen.

  • rhumel szerint:

    A cipekedést nem irígylem. Nem lehetett volna kétfordulós? Bár így tényleg gyorsabban ment, gondolom.:)
    Akkor üdv a Zújhelyen, valahogy úgy érezni a sorok körül,tán most “hazaértél”.

  • Meta Hari szerint:

    Ezt most amolyan merfoldko-letetelnek erzem. Kozben meg nagyon figyelni kell az angliusfoldi mottora, amit egyebkent minden kore le is irnak… Please mind the gap! Ezt akarhogy probalom leforditani, mindig oda jutok, hogy itt meg en vagyok az idegen. Ha kino a letett kobol valami fal, akkor majd…ehh :))

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading 3 hónap – össze- és visszafoglaló at szalonnacukor.

Meta

