Forget Google, ask me!

május 30, 2009 § 2 hozzászólás

Eléggé zombi már a gépem billentyűzete, sűrűn morzsátlanítom, hogy bírja még egy kicsit, mert kellene. De mindezen ápolás ellenére mostanában sok vicces és még több bosszantó dolgot művel a beakadó Visszatörlés gomb és a szakaszosan működő nyilak is gyakran kavarnak el más helyekre a böngészőben. A tapipad vagy túlérzékeny vagy tuskó, na szóval helyzet van. Ebben a jó ‘vidám’ kis gomb-kavalkádban keveredtem el a blog statisztikájának abba a bugyrába, ahol a keresőszavakat listázza. Valaki beleír valamit a bármelyik keresőbe, majd a találati lista sokvalahányadik pontjából még képes ide is kattintani, aztán olvas valamit és végül nálam marad a nyoma. Egészen hihetetlen út ez.

Az egyes napok listáját látva kicsit vigyorogtam, majd aztán egy másiknál már nevettem. Két példát ki is szedtem gyorsan, másoknak is jusson.

searchenginestuffHogy az ide látogató talált-e hasznos infót, azt nem tudom, mert úgy emlékszem, ezekkel a témákkal – még – nem foglalkoztam mélyebben. Az egyenes kérdésre a válaszom: a telefon jöhet, a vascsövet kéretik mellőzni. A kapirgálásról meg elöljáróban annyit, hogy ugyan hülye tyúk vagyok, de amúgy nem vagyok oda annyira ezért a melóért, mindig megfájdul a derekam a hajolgatástól és sose látom rendesen a gyomlálnivalót. Ha lehetne, inkább a kanapén hencsergést választanám. A császárság az jöhet. Hogyan készítsünk sín makettet? Ezt nem tudom, gyufaszálból adnék tippeket, searchenginestuff2 de mivel a fekete múltamban mechanika uv-ból több van a kelleténél, ezért statikai kérdésekben inkább mélyen kussolok. Szilárdságiakban is. Haladni kell a korral, a divattal, készítsél inkább Sün! makettet… És végül igen, ha a room is very small, akkor ott nincs tánc, csak fekvés.

×

Igen, és azt is tudom, hogy az internetes szleng szerint a címben idézett mondat helyesen úgy van, hogy Fuck Google Ask me! de mégse akartam szexszel kezdeni mindjárt…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Forget Google, ask me! at szalonnacukor.

Meta

