Kicsike közlekedős videók következnek

május 22, 2009 § Hozzászólás

A szerdai ügyintézés végén (be kellett mennem az ügynökséghez az Earl’s Courtra Central Londonba) úgy gondoltam, hogy visszafelé másik úton megyek haza, ami nem lesz a leggyorsabb, de megint olyan útvonalat találtam, amelyen még nem jártam. Ezt egyébként sokszor gondolom, és sokszor teszem is így, elég csak a Tejfel-tornyos mászkálásokat említeni. Most se csalódtam, sőt, ellenkezőleg, találtam olyan városrészeket, amelyek kívülről roppant hangulatosak és hangosak és fotogének, ahová majd vissza kell menni, kőgazdagság idején még enni is vissza kell térni. Hazafelé sikerült megint elcsípni egy double-decker első ülését és eléggé tiszta ablakokat, mehet hát a fotózás és most kipróbáltam a fényképezőgép videózó funkcióját is, a szembesütő esti napfény az nehezítő tényező volt, illetve a felvételeken látszik, mennyire imbolyog ez a nagy piros doboz a jó angliai utakon. A jó jelző itt most komolyan jót jelent, semmi irónia nincsen benne. Jöhetnek akkor a másodperces szösszenetek, itt vannak sorban: 1 2 3 4 5

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Kicsike közlekedős videók következnek at szalonnacukor.

Meta

