Vonatos nap

május 16, 2009 § Hozzászólás

kIMG_1061Folyamatosan viszket a talpam, mióta nem kell mennem a raktárba, a mekis cipő szorítja a bütykömet, na tehát akkor mi a megoldás? Szabadnapon vonatozás, naná. Megnéztem magamnak a St. Pancras International állomást, ahonnan indulnak az Eurostar vonatok, a csatornamászó villámgyorsak. Eredetileg a 9 és 3/4-ik platformot kerestem a King’s Cross pályaudvaron, de ott akkora nagy építkezés és állványozás volt, hogy el is tévedtem a palánkok között. Inkább átmentem a gyorsvonatokhoz, egymás mellett van a két vasútállomás.
Nem messze van oda a British Library, meglepő feliratot fotóztam a bejáratánál, utána buszozás, Regents Park és környéke, majd az oxford streeti szombati soppingoló tömegbe keveredtem, jajj, onnan el, Regent Street dettó, hát akkor inkább lementem a föld alá.
Ott jöttem rá, mi volt a fura a londoni metróban, hát az, hogy az alagút pont akkora, mint a metrókocsi, vagy fordítva, mindegy, és mégsincs huzat, ha jön a vonat. Csak egy kicsi, de az sincs mindenhol.
Ezután hülyére mozgójárdáztam magam a Heathrow összes terminálján, nem láttam repülőket felszállni, mert a biztonsági csomagellenőrzőkön nem lehet átmenni csak úgy. Viszont szereztem egy Daily Telegraph-ot, a szombati kiadást, amit éppen elég volt hazahozni, mert közel volt a kilóhoz a csomag súlya. Kilencféle újságbetét jött ki belőle, a hétvégére való tekintettel.
Visszafelé becserkésztem a Charing Cross pályaudvart is. Képek itt, egy ideig fotóztam csak, aztán elfáradtam a látnivalóktól, majd egyszer máskor folytatom. És a táskámban ott volt a Szívecskés Bomba, csak nem vettem ki, bocsánat vagyok.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Vonatos nap at szalonnacukor.

Meta

