Szalonnás joghurt

május 16, 2009 § 1 hozzászólás

Komolyan mondom, az jutott eszembe rögtön az első megpillantáskor, hogy ‘jééé ebben meg szalonnahús van!’ kIMG_1052Másodszor, sőt harmadszor is meg kellett néznem, végül aztán hazahoztam, 70p volt a kíváncsi kóstolás ára. Egyrészt fogalmam se volt a fudge szó jelentéséről, másrészt meg a nyomtatott kép színeinek valóságtól való eltérése a teszkós lámpafényben még jobban misztifikálta a látványt. Határozott piros húskockáknak látszanak azok ott a kupacban, nem tudtam sehogyse fejben összerakni az ízeket, vajon hogy mennek ezek együtt – hát találgatás helyett megkóstoltam.
Azután jót nevettem, mert szótárazás közben kanalazva igencsak édes massza csúszott le a torkomon, semmi szalonna, semmi hús!
A teszkósság miatt más is volt furcsa ebben a dobozban, mégpedig a krém színe. Szürkésbarna. Nem bizalomgerjesztő. Hanem ronda (és finom, hogy a szlogennél maradjak, de nem, nem maradok, mert nagyon édes és hát a teszkós aroma itt bujkál a háttérben). Egyszer majd biztosan megkóstolom az eredetit, a Devonshire style-t.

Egyébként ez az ehető angol kaják típusába tartozik, az összetevőkre azért érdemes pillantást vetni.

IMG_1053IMG_1054

Reklámok

§ Egy hozzászólás ehhez: Szalonnás joghurt

  • bluemoon szerint:

    Mint Lusta Dick :)))…. sok-sok szalonnával.

    Rossz nem lehet, én ettem Törökországban olyan joghurtot (vagy aludt tejet), hogy azt hittem ilyen nincs is. Ahhoz pl teljesen jól ment a kebab:))

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Szalonnás joghurt at szalonnacukor.

Meta

