TNTR rovat ismét

május 11, 2009 § Hozzászólás

Hajnalok hajnali fél nyolckor kellett elkezdeni a felkelést, hogy kilencre végre menőképes legyek, kávé, fürdőszoba, mosógépetetés és táskaátrendezés után. Negyed tízkor a posta felé azon gondolkodám, hogy fognak majd szólítani a sorbanállás után. Ahogy megyek fel a rámpán, sorra jönnek szembe az emberek, kezükben doboz, ohhó, jó helyen járok. És bent az ablaknál nem állt senki, csak egy kedves piros pulóveres lány mosolygott szélesen, éppen hogy kifért vele az ablakon. És megnézte az útlevelemet és bemondtam a házszámot és már jött is a hatalmas fehér pufiboríték. A lány odaadta és megkérdezte: Are you happy? Hát már hogy a fenébe ne lennék boldog, itt a könyvem végre a kezemben és na. Meg hát az ügyintézés egyszerűsége is a Tetszik rovatba kerül, már ami az angol királyi postát illeti. Adtam is fel a nagy örömre való tekintettel három képeslapot. Többiek, hmm? Küldtök postacímet, kaptok lapot, simple? krcs!

Ez a Simple? krcs! a kedvenc reklámomból van, a szurikátásból, és úgy látom, nem csak nekem kedvenc, hanem sokaknak itt, mert a rádiót hallgatva sok reklám van, ami erre a szlogenre felel, sőt már a bemondóktól is hallottam párszor, amikor beszélgettek a hallgatókkal. Videóklip a http://www.comparetemeerkat.com helyen van, három is, a végén van mindig a Simple?

A Nem Tetszik rovatba már megint csak a lakáskörülményeim kerülnek, persze hogy a magyar főbérlő és az ő kedves itteni cimborái… A szobatársam az szombaton délre úgy eltűnt, mint a kámfor, vitte a tévét is, mert az állítólag az övé volt, még akkor vette, amikor először itt lakott. Úgy eltűnt, hogy csak egy lakáskulcs maradt utána a párkányon és negyvenhét szem mosópor, amit ma reggel fel is használtam jól. Az előző szobatárs is vizes kencéket hagyott rám, habfürdőt, tetemes mennyiséggel, hát így megy ez. Legközelebb majd öblítőt kérek :) Ezen felül négy ember már elköltözött egy másik házba, csak úgy hipp-hopp, tegnap este találkoztam velük, miközben húzták a böröndöket az utcán. A rendesebbik fele a bandának, igaz, a koszteremtősebbik is. Arról még nincs hír, hogy ki jön helyettük, keresztbe szorított ujjakkal fekszem le minden este, normálisak  legyenek legalább… Sőt, el fog menni még másik ember is, őt nem tudom mikor, de valószínű eléggé hamar. Egy nagyon másik, aki a fekete bárány és nem véletlenül az, ő is mondja, hogy kedden aztán elmegy, de már lehetne kedd, ó, nagyon, és erősen az az érzésem, hogy nem megy el. De majd szépen mindig arra gondolok, hogy neki milyen jó lesz az új helyén és ott boldog lesz és akkor biztosan összejönnek a dolgok és mindenki jól jár. Én meg kecskés káposzta leszek.

A mai napi gyors ügyintézésből már csak egy nadrágfelhajtás van hátra, hmm, cérna nélkül kicsit nehéz lesz, de majd megtrükközöm a nadrághoz kapott javító- és vasalással ragadó foltcsíkkal.

A WHSmith bolt szintén a Tetszik rovatba kerül, 1,99 fontért volt az utolsó darab Oxford angol szótár kitéve a polcra, azért csak ennyi, mert a hátsó borítón van egy gyűrés és egy szamárfül. Azonnal lecsaptam rá. Továbbá még két londoni könyvre is, árfekvés ugyanez, Rough Guide mind a kettő. Szinte hibátlan. Az amazonon vásárolt fényképes könyvem is a használt kategóriában volt, és amikor megnéztem, fél karcolás volt az egyik ütődött sarkán. Very good business. Ráadásul a kasszás néni kicsit meg volt keveredve, amikor bányásztam kifelé a bukszámból a húszfontosomat, gondoltam váltok aprót. Mondta, adjak kisebbet, mert nincs neki aprója. Hát jó, akkor majd váltok máshol. És a kapott blokkról látom ám, hogy a nagy kavarásban a csokiszeletemet (Cadbury naná) és az egyik képeslapomat nem ütötte be a kasszába én meg nem fizettem ki. Very good business :)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading TNTR rovat ismét at szalonnacukor.

Meta

