Tömörített események – zanza hét

május 9, 2009 § 6 hozzászólás

Uhh, a nagy rohangálásban most jutott egy kicsike szusszanás, gyorsan rittyentem is az összefoglalót.

A múlt hét igazából a Szuper Szombattal kezdődött, amikor is a ‘Találkozzunk a Piccadilly-n!’ programpont mellé újabb csillag került. Méghozzá olyan csillag, amely egy kicsikét csillagabb, mert köze van a szlogen megszületéséhez.

No aztán következett a Túró Rudi felfalása és egy szaladgálós vasárnap, amikor a raktárban dolgoztam, és látván a megrendelések kis kupacát, méltán számítottam arra, hogy előbb végzünk és lehet menni haza. Új talp növesztése miatt vágytam már az ágyamra és a benne való alvásra. De ravasz módon a számítógép mindig köpött ki papírokat és így kitartott a mászkálás ötig.

Hétfőn szabadnap a munkából, ingyenjegy és GrandDesign kiállítás, képek alant már láthatók, a netre feltöltéssel is végeztem.

Kedden délután ismét a raktár, este haza, ágy, alvás.

Szerdán ugyanez várt rám és már éppen kezdtem volna a délelőtti szuttyogást, hogy felkelek már végre és elindulok a boltba tejért, kenyér, aztán mégis maradtam még egy kicsit, de fel kéne kelni már mégis, mégse… ezt a folyamatot szakította meg egy telefonhívás, amely szerint szombaton mennem kell már a mekibe dolgozni, megérkezett a munkaruhám és akkor lecsó, indul. Ihajja, ki is pattantam rögtön a muttyból, irány a … na de most már menni kell dolgozni, tehát holnap fogom átvenni a ruhát. Meg kell venni cipőt, fekete zoknit és egy lakatot. És akkor jött még egy levél is, hogy feladták a rendelt könyvemet, hamarosan érkezik. Micsoda nap!

Csütörtökön azzal indítottam, hogy most aztán már tényleg felkelek korán és a reggeli nagyszervíz után bemegyek a. Hát az lett belőle, hogy fáradt voltam a szerdai futós naptól a raktárból, úgyhogy még egy kicsit ráhúztam a takaró alatt és mindjárt dél lett. Ehh.

A raktári mászkálás közben mindig van idő gondolkodni, mert az ember agyát három sejten kívül nem is kell használni (ez a három meg a leolvas, beletesz, kanyarodik funkciókra használandó), kitaláltam hát, hogy a péntek az hogyan fog eltelni és aztán a szombat. Időbeosztás, igen.

Pénteken reggel aztán a kakas után én is kiugrottam az ágyból, fél nyolckor már kávét kavartam a konyhában, no még le se ért a korty, mikor is csörög a telefon, az ügynökség az… tudnék-e menni két órával korábban, mert a raktáriak jelezték, hogy very busy napra kell számítani. Hát mondtam, hogy rendben van, rajtam nem múlhat semmi és már el is kezdett viszketni a tenyerem az extra fontok miatt. Ehhem, veszek kaját, angolat, rendeset. Próbacseresznye gyümölcsöt.

Berohanok a mekibe, átveszem a cuccot, megkérdezem a szombat utáni napot, hogy mégis mikor kell majd feladnom a raktáras munkát. Infó (hétfő lesz) megszerzése után kis ugrálás az utcasarkon, juppié, hát ez összejött. Akkor vasárnap még pont lesz egy raktár-nap és aztán váltok a mekire. Illetve majd meglátjuk, mert amíg tréning-műszakjaim vannak, addig még kell teljes munkaidőben menni. Ez néha rossz, mert keveset fizet, de nekem most nagyon oké. Berohanok aztán a sopping centerbe, megyek a sportcipős boltba, ahol is zoknit és táskát kaptam very very akciósan, de cipőt nem találtam a lábamra. Rohanok át egy másik olcsó boltba, ott volt cipő, kényelmesnek is tűnt, de nem volt teljesen szabályos. Rohanok egy másikba, na ott lett egy elsőre rögtön, ugyan három fonttal több, mint a rá szánt költségvetés, de rábíztam az aggódást a kányára, az az ő dolga. Még arra is jutott tíz perc, hogy rekviráljak magamnak egy nagy burgert az egyik gyorsevőben, aztán elcsíptem a legutolsó buszt és irány az odakint. Közben az eső megállástalanul zuhogott és törekedett minél mélyebbre a gallérom alá.

Beestünk a raktárba, uhh, most tényleg szaladni kellett. Három és négy között aztán lenyugodott a helyzet és valami pletyka szerint még a netes rendszerben is elromlott valami, tehát mehettünk haza előbb. Végül is nem bántam, mert a megkapott idő mégiscsak több, mint a megkapható font. És tudtam telefononzni az otthoniakkal, közben felpróbálni a munkaruhát (ami pólóban pont jó, nadrágban viszont merész választás, mert az igényelttől egy számmal kisebb érkezett, fene ezekbe az angol méretezésekbe, még az angol munkaügyis is tévesztett. nade. viszont lett egy cél, mibe kell belefogyni, hehe) és a végén még intéztem meleg kaját is. Felhúztam két telefont is, hogy zörögjön reggel.

Aztán elindultam a nagyon csípős hajnalba bele és a biztonsági félóra érkezéshez még jött negyedóra késés a főnök részéről, tehát az ajtó előtt ácsorogva láthattam, ahogy a postások mennek dolgozni és kocognak a villamosok és rohannak a népek a vasútállomásra. Olvadás után aztán bele megint a mélyvízbe, kasszába kerültem és pont a reggeli termékek idejére, amelyekhez nincsen rutinom, mert amikor én még, na akkor ilyen Magyarországon nem volt, illetve most is egy kicsit kevesebb ott. De végül egészen jól ment, a régi reflexek azok régi reflexek, nincs mese, csak egy kicsit kell néha átfordítani dolgokat. Amúgy meg a vendégek megértése lesz a legnehezebb, a menüket úgy is megtanulom keddre. Egy cseh lány az oktatóm, remek munkát végzett és a többiek is kedvesek voltak és most megint nagyon tetszik az egész. A félelmeim elszálltak, a végén még megtanulok angolul is, hmm.

Tizenegykor végeztem, megnéztem a következő heti beosztás, juppié, keddtől péntekig kell mennem (egyelőre, mert itt is várok változást, szokásosan) öt órákat, hattól. Ez most akkor azt jelenti, hogy pont tudom csinálni a kettő helyet egyszerre, az időbe belefér a közlekedés és az ebédelés is. Az alvást meg sűrítve kell majd csinálnom, de lesz egy hosszú és kerek hétvége. És amúgy is csak a következő hét lesz ilyen, mert utána már számítok a hosszabb műszakokra a bohócnál. Persze ember tervez… a lábaim majd szólnak, hogy mikor van a meddig.

Pénteken meg is jött a postás a csomagommal, de senki nem engedte be a házba, vagy tényleg nem voltak itthon, úgyhogy kaptam egy piros cetlit, hogy hová kell mennem érte. Ezt a pechet.

Megjött a múlt heti fizu, meg is néztem a bankszámlát, és látszik ám, hogy az oyster card-os hibás feltöltést korrigálták, csak a bankszünnapos ünnepek miatt pár nappal később. Nohát, micsoda szerencse. Ez az ügyintézési mód a Tetszik rovatba kerül.

Fényképeztem kövér szarkát és kezd lötyögni az angol 18-as méret is. Viszont már megint nincsen itthon elég tej…

  • s@só szerint:

    no milk today? :))))) nagyon jó pörgős életed lett – talán megtaláltál valamit?

  • bluemoon szerint:

    Nahát! Megy ez, minden téren.
    Hogy volt a szolgen: minden szinten, szinte minden:))) Több szálon fut az életed.
    Csak a gyertyával vigyázz.

  • s@só szerint:

    vagy inkább a végeivel — kedves Meta!

  • Meta Hari szerint:

    ó, nem tart ez örökké, csak van/lesz egy hét, ami ilyen… egyelőre azt se tudom, mi a biztos a holnapból, szóval nem akkora kapkodás, csak a leírás sikerült sűrűre :) gondoljatok bele minden napomba egy egész óra felhőnézést, na például.

    • bluemoon szerint:

      Én belegondolom, csak aztán te meg tartsd be!
      Erről jut eszembe: A múlt héten volt nálam az irodában régi általános iskolás osztálytársam, akivel egyébként egy házban lakunk. Néha késő esténként találkozunk, amikor én úgy fél kilenc- kilenc tájban érek haza, ő meg még a garázsban molyol valamit. Szóba került köztünk gyerekeink élete, és meséli, hogy a lánya dolgozik, de egyedül él, és nincs még gyereke se, mert rettenetesen elfoglalt, annyit dolgozik. Aztán magunkról beszéltünk, hogy biza sokat dolgozunk. Aztán szabadidőre terelődött a beszélgetés. Mire valahogy azt találtam mondani, hogy Te Jóska, hát látod, amikor este szoktunk találkozni, én akkor megyek haza az irodából. Na egészen reggelig szabadidőm van!

    • Meta Hari szerint:

      no ehhez az irodai és egyéb hivatali munkádhoz képest az én sétafikálásom a műbránerek és jelmezek között igazán nem is mérhető… :) egyébként tényleg szoktam nézni a felhőket és egészen sokat, a napi kétszer 30 perc az megvan, tutifix :)

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Tömörített események – zanza hét at szalonnacukor.

Meta

