Még egy megállapítás

május 6, 2009 § 2 hozzászólás

Úgy veszem észre, a keddek a legmozgalmasabbak mostanában, biztosan a szlogen miatt, amit amúgy is sokat ismételek. Ma tisztára hullámvasút a nap, igazából és szerencsére csak a felszínen, mert belül nem változik semmi.

Nagyon kellemes hangulatban ébredtem, részben a tegnapi esti hírek miatt a raktárból (nekem nem adtak extra off-napot, már Liz a nevem a picker-list tetején, meg úgy általában kellemes este volt felhőnőzéssel tarkítva), részben azért, mert ma sem esik és inkább nagyon süt a nap. Elindítottam egy teát és egy kávét egyszerre, tej az még nincs, de majd holnap már tényleg veszek… Na aztán realizáltam egy Arktiszt a zuhanyzóban, fakk, semmi melegvíz.

Kinyitottam a gépet az internetre, rögtön egy kedves levél, ó, nájlongyár (közben meg egy aggodalom, mert hétfőn felfedeztem egy nagy repedést a Szívecskés Bombán, valahová odaüthettem, még jó, hogy nem szivárog belőle a víz, gondolkodnom kell a reparáláson, szomor) és ó nájlongyári hírek (ez nem mindig fényes).

Megnéztem, van még hely a netes tárban, intéztem fényképeket, közben költséget vetettem és gondolkodtam a reggelin, hogy most már tényleg fel kell állnom, az ágyból netezés nagyon lustít.

Tegnap kaptam levélt a cégtől, ki szállít nekem ide egy könyves csomagot, hogy ők már behajózták a pakkomat, már csak várnom kell, a héten érkezik.

Lassan ideje indulni a munkába, bevásárlás holnapra tolva, könyvtárba sürgős mennem certifikát nyomtatása ügyében (meki), holnap már mindenképpen kell.

Telefonhívás a mekiből, onnan, ahol felvételizni voltam, hogy megérkezett a munkaruhám és ugyan már szombaton toljam be a testem műszakba hatra hajnalba…ó. Most örülök, mert szabadnapos vagyok éppen akkor a raktárban, péntekig tudok dolgozni menni, de hogy pont a reggeli termékekkel kell kezdenem, amit nem tudok, mert nekem azok még nem szerepeltek a múltamban… hát nehéz lesz, de még megvan az úszósapkám.

És még azt is ki kell találnom, hol és miként és mennyiért szabadulok meg a hajamtól, hosszú már és rossz a színe és zavar a lógás.

Tegnap majdnem elhagytam a gyűrűmet, a zújat, mert kézmosáskor levettem és ott felejtettem a mosdóban, a takker nem vitte el, ez volt a szerencsém, hát jó, hogy rátettem az aurámat :)

Reklámok

  • rhumel szerint:

    Itt járok ám minden nap, többször is, csak az a fránya rohanás. Majd egyszer még tán írok is emilt…
    Gyűrű és kézmosás. én bizony le se veszem az enyémeket (kettő állandó)kb. 6-8 éve, se kézmosáskor, se tésztagyúráskor. /Csupán ha úszni megyek, mert ott lecsúszhat/. Ha egész életemben koptatom, most már akkor se fogy tán el ez a két karika :) És legalább nem hagyom el semmiféle mosdószélen, Mások után vittem már otthagyottat: még különlegest, egyedi-értékest is…
    Szóval ha nem kényes a Tiéd,és úgy 100 évig nem vékonyodhat el teljesen, tanácsolom, hordjad állandóan nyugodtan.

  • Meta Hari szerint:

    Hát igen, az enyémnek nem is pénzbeli, hanem inkább eszmei értéke van, meg emlékbeli, na értitek :) Egyébként kicsit félek, hogy ha vizes lesz és belemegy mindenféle mosószer, akkor megcsúnyul. Azért még mindig hordom mindenfelé, amíg lehet. A kajakészítés-műszakban le kell venni majd.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Még egy megállapítás at szalonnacukor.

Meta

