Szerencsés szerda

április 30, 2009 § Hozzászólás

A raktáras munkámban a délelőttös műszakot is megismertem, sokkal több ember jár oda, mint hozzánk, a műszakvezető egy rémálom, az asszisztense viszont egy tünemény, kedves, okos és profi lengyel csaj. Nálunk a műszakvezető egy idősebb angol fickó, kedves és normális, viszont az asszisztense a rémálom, hisztis lengyel csávó, ipodnyomkodó sörhas. Nna, a kellékek legalább normálisak, illetve találtam egy tizennyolcadik fajta vibrátort az egyik ritkán bejárt sorban, gyorsan megkukkantottam a dobozt, variáció csak, semmi extra. Viszont továbbra se fogom szeretni a hatra munkába járást, álmosan majd’ megfagytam, hiába voltak jó hajnali fények, nem bírtam éberen szemlézni. Nyüsszögés off.

A munkaidő végére zsibbadt a lábam, átkoztam a cipőm talpát, aztán gyorsan berohantam a városba és elkezdtem intézni a Hivatalos Ügyet. Simán ment. A próbaidő itt négy hét, aztán lehet majd rendes pénzt kialkudni, addig a minimumot adják. Hmm.

Valamint egészen pontos és fontos információkhoz jutottam Tax Allowance témájában, arról szól az egész, hogy ha itt egy dolgozó ember nem keres eleget, az államtól lehet kapni kiegészítő jövedelmet, amelyet az adóhivatal szervez, adókedvezményből. Hogy mi az elég, azt ők mondják meg, de a minimálbéres keresetek az elég alatt vannak, ez már biztos. Oppsz, ez máris még egy jó hír.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Szerencsés szerda at szalonnacukor.

Meta

