Életzajlás 2

április 29, 2009 § 7 hozzászólás

ilyen ez a világ, mert Murphy nem halt meg, Murphy örök, Elvis a testvére, sokáig semmi munka nincsen, utána meg egyszerre kettő is, na választási lehetőség meg nincsen, marad a rohangálás és a kavarás, jajj, csak el ne felejtsem, kinek ígértem a mit és mikorra, mert módosítani kell az időpontot… hja… illetve a fontnak nincsen szaga, még akkor se, ha sok van belőle… mielőtt dicsekvésblog lenne, gyorsan írom, hogy lusta vagyok futni, ezért most fáj a lában a menés-edzetlenségtől. Bezzeg a sörön már gondolkodtam…

×

délutáni időtúlbiztosítás miatt lett egy plusz háromnegyed órám, amit tovább-buszozásra használtam, láttam egy édes kis falut, mesebeli illusztráció kocsmával és templomtornyokkal, valamint öregotthonokkal és végre volt fű, fa, virág, bokor és mindez egyszerre és egymás után, összekeverve és szépen nyírva. egyszercsak oda el kell majd sétálni fényképezőgéppel, ráadásul van ott domb.

  • s@só szerint:

    és a rock! a rock is örök és halhatatlan, oh yeah!

  • Meta Hari szerint:

    és Bill a Király! :))

  • s@só szerint:

    …hogy Te miket tudsz! Láttad a Kopaszkutyát? Amikor Bill a Király! írta fel esténként a kőbányai sarkokra, hogy Bill a Király!

  • Meta Hari szerint:

    háááát… a filmet még nem láttam, habár otthon van belőle egy példány, a rockzenét viszont szeretem :)) (Mást is, de emlékszem a farmer-kockásing évekre és Azokra a zenékre… :))

  • s@só szerint:

    hááát…. akkor esetleg ha itthon leszel, és megkérlek rá, hogy utánvéttel elküldenéd nekem az egy példányt és lenne belőle 2 példány és visszaküldeném majd, persze csak balhéból – jót harapva egymásból. Jó emlékezeted van, nekem is van ilyesmim. És ahogy vénülök egyre több jön velem szemben a pécsi sarkokon. Beszarás egy helyzet:)))))

  • Meta Hari szerint:

    Yes, all right! A részleteket majd alkalomadtán, használom még a memóriám, izé, megbeszéljük ezt még :)) És akkor azt mondod, hogy a pécsi ízlés egyre jobban rockosabb? Ez igazán jó hír! Vagy legfeljebb a Mozart-rajongók leszabják a számat… azt már hallottam, hogy jelentős és súlyos rajongótábora van ott a Kispál és a Borznak és a 30Y is oda gyökerezik, no kezdem akkor érteni a zenei szélt…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Életzajlás 2 at szalonnacukor.

Meta

