Hízlalni a Bohócot

április 27, 2009 § 5 hozzászólás

ronaldrunAkár esik odakint, akár fúj, akár mind a kettő egyszerre, itt nagyon süt a nap. Elmentem az interjúra, egy kicsit kellett csak sorban állni, azután egy negyedórát beszélgettünk. Szélesen mosolyogtam, egyrészt mert az itteniek sikere is jócskán ezen múlott, másrészt az évek meg a rutin. A gombóc csak addig volt, amíg be nem értem az ajtón, aztán huss, elvitte a grillszag. A végén mondták, hogy még a többi jelentkezőit is meghallgatják, azután 1-2 napon belül felhívnak majd. Mivel kint esett, átcsónakáztam magam a szomszédos bevásárlóközpontba, száradni meg tejkenyér. Az újságosnál bambultam, telefonoztam haditanácskozás céljából, egyszercsak. Derült égből villám, csak más, egy londoni telefonszám, és. Az étteremből hívtak, hogy ajánlottak nekem egy pozíciót és akkor szerdán toljam is be a testemet orientálódni meg a minden. (Vigyázat, mekiszleng-járvány várható mostantól!) Azaz hogy magyarul mondjam, be kell menni az étterembe és ott némi papírmunka után megmondják, hogy mi van a merre és a hogyan. Meg fogom tudni végre, melyik étterembe kell majd járnom dolgozni és azt főleg, hogy mikor kezdhetek. Na ez itt a lényeg.

Köszönöm a szurkolást! A támogató energiahullámok nem vicc, hanemhogy használ!

  • rhumel szerint:

    Hurrá!!!! :)) Örülünk!

  • bluemoon szerint:

    milyen pozíciót ajánlottak?
    És akkor mostmár sinen vagy?:))

  • Milaborka szerint:

    Na, hála Istennek! :) Végre nem hiába jöttem. Örülök ennek a hírnek, remélem, hogy itt jó sokáig leszel “pozícióban”. :)

  • Meta Hari szerint:

    sínen vagyok, mint a szenes csille :)) a pozíció az egy egyszerű alap pozíció, semmi cicó, remélem, én most azt elképzelni nem tudom, hogy bármilyen bakter legyek ott, most. Majd később, ha már megunom a szendvicsgyártást, akkor majd gondolkodom, hogy ár-érték arányban megy-e a bossy lét ott vagy megyek csomagolni vagy főzni vagy bármimást Angliában. Vagy máshol?! Nincsen tervem, majd meglátjuk, remélem olyan leszek, mint a cigány lova, nem vak ez, bátor!

  • Meta Hari szerint:

    Jamégannyit. Egy év kell, 12 hónap hivatalos, folyamatos munkaviszony, Home Office regisztráció miatt, aztán utána tényleg beáll a királyság, fizetem az adót és lesznek jogaim az angol munkaerőpiacon, nna. Hamarosan megtudom, mekkora centit kell vegyek, hányadikán jár le ez a ‘próbaidő’.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Hízlalni a Bohócot at szalonnacukor.

Meta

